Hallå,
Jag har två stycken tervigoner (officiell modell) på lager som jag inte vet vad jag ska göra med så tänkte konvertera till den nya modellen Exocrine.
Hade detta gått? Tanken är att jag håller modellen som den är men sätter fast en stor kanon på ryggen som ska representera vapnet.
Alternativet är att jag gör samma procedur som ovan fast med en carnifex istället.
Hade det varit ok i folkets ögon?
Tyranid konvertering.
-
Land_Raider
Tyranid konvertering.
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
Re: Tyranid konvertering.
Mer ok på en tervigon än en fex. Tror det kan bli ballt faktiskt 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Land_Raider
Det blir minsann inte lätt att gömma dem men det får man ta
någon annan?
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
Jag tycker du bör ta bort gantsen som kläcks och kanske ta någon slags slang mellan äggsäcken till vapnet och därmed får säcken till någon slags ammoorganism. Om du lyckas få bort säcken helt så ska det inte finnas några problem alls.
Ja' än't bittä'!
-
Land_Raider
Absolut, "säcken" med småttingar var min första tanke att ta bort så det löser vi.