Dom hjälmarna ger mig verkligen vibbar från Bioshock...
Riktigt cool armé! (:
"Tompkins thumbed another paint pellet into the gun and muttered business mantras to himself. Do Unto Others Before They Do Unto You. Kill or Be Killed. Either Shit or Get Out of the Kitchen. Survival of the Fittest. Make My Day."
Jag tycker listan ska strunta i vanliga marines istället då dessa ser ut som, ja - vanliga marines! Kör på scouter som troops bara så slipper du ha vanliga saker i listan.
speedfreek skrev:Tricket är att köpa fler bitar hela tiden...
Och första gubbens axelskydd ser ut att vara lite olika stora.
Kan bero på vinkeln på armen bara... svårt att jämföra på dom båda bilderna dock.
"Tompkins thumbed another paint pellet into the gun and muttered business mantras to himself. Do Unto Others Before They Do Unto You. Kill or Be Killed. Either Shit or Get Out of the Kitchen. Survival of the Fittest. Make My Day."
Av någon anledning tycker jag inte att vanguardsen passar in så bra, tror det är för att de ser för ... normala?...ut och inte så steamiga som resten. =/
Jag tror Vaneguard hade funkat bättre med nån annan typ av ben. Kanske nått med old school dykare byxor där du kan slänga på metall plattor på smalbenen. Just nu ser det ut som en Marine med dykarklocka på huvet.. En snygg marine dock
Alternativt lite mer steam-inspirerade vapen? Svärdet kanske blir svårt, men skjutvapnena kanske?