Armépresentation - Häxjägare
Re: Armépresentation - Häxjägare
Bra! Gillar extra bulken med burstcannonsen också!
-
bildsköne bengtsson
jag tycker den blev helt grym!
"det är tur att man inte är som man ska, då kan man va som man vill!" eleganten ifrån vidderna.
Jag är kluven måste jag säga. Tycker den med kupolen är mera 40k barockimperialistiskgrimdark (om man skulle dumpa plastkrysset innanför) och den andra känns mera tauight hightech. Båda är snygga, men jag gillar grimdark 
- speedfreek
Jag ska prova att göra lite kyrka av honom och se vad det blir av det.
Det nuvarande lilla huvudet med flamern gillar jag, så det stannar, men har som sagt funderingar på med av detta beryktade "grimdark" för att passa bättre med mina två rhinos.
Eller så skippar jag det och passar bättre med chimeran och dreaden.
Eller så gör jag om dreaden också...
Aaahhhrg!
Det nuvarande lilla huvudet med flamern gillar jag, så det stannar, men har som sagt funderingar på med av detta beryktade "grimdark" för att passa bättre med mina två rhinos.
Eller så skippar jag det och passar bättre med chimeran och dreaden.
Eller så gör jag om dreaden också...
Aaahhhrg!
- speedfreek
Tummen upp. Till och med bättre än en tjej, och det är inte illa!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Armépresentation - Häxjägare
Det blev skitbra nu Pär! Lagom mix av kyrkgåff och hajjtäck.
Cyklopögslampan gjorde verkligen susen!
NEJ! Huvet sitter i skrevhöjd... Du får inte ha en kuk knight... Ska du ha appendix flamer huvud måste det upp typ gissningsvis 2 inch... Jag måste göra en shaun Kemp på gubben när jag ser den annars...
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Gonka Koff
Nu när du skriver det kommer jag tänka på den gången min son första gången kissade naken. Helt chockad över att han uppenbarligen läckte något stod han gråtandes och glodde på strålen i exakt samma ställning som den där gubben.Papa D skrev:NEJ! Huvet sitter i skrevhöjd... Du får inte ha en kuk knight... Ska du ha appendix flamer huvud måste det upp typ gissningsvis 2 inch... Jag måste göra en shaun Kemp på gubben när jag ser den annars...
Fast, tja, för mig är det ett ganska bra betyg, kör på!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham