har du astorath i din armè? han har ju förfan diadem.......Papa D skrev:Färdig??
Haha - Jag har i princip lika mycke kvar att göra.. snart klar med astorath, då har jag ca:
2 orörda ass marines
3 50% assmarines
4 orörda honour guards
Limma ihop display tray/bricka
Trolla med baser...
Packa
runka
Bli tvångsfull på tåg till gbg
sen e de action!!
/D
Kvar att måla inför Gothcon?
-
bildsköne bengtsson
Re: Kvar att måla inför Gothcon?
"det är tur att man inte är som man ska, då kan man va som man vill!" eleganten ifrån vidderna.
Och det är manligt på ett annat än vad vi är vana vid, eller?bildsköne bengtsson skrev:har du astorath i din armè? han har ju förfan diadem.......Papa D skrev:Färdig??
Haha - Jag har i princip lika mycke kvar att göra.. snart klar med astorath, då har jag ca:
2 orörda ass marines
3 50% assmarines
4 orörda honour guards
Limma ihop display tray/bricka
Trolla med baser...
Packa
runka
Bli tvångsfull på tåg till gbg
sen e de action!!
/D
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Diadem är det nya svart för män i den metrosexuella huvudstaden...
Lite jobbigt just nu, precis lika mycket kvar som i går.... blir ett spännande upplopp...
/D
Lite jobbigt just nu, precis lika mycket kvar som i går.... blir ett spännande upplopp...
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Åååååååh klart! Nästan. Hann bara lacka metallfigurerna plus några andra och har inte byggt några objektiv eller flaggor, men nu måste jag till jobbet...
Inte byggt:
Objektiv (hur många behöver man på Gothcon?)
Flagga
Klart:
83 orker
7 bikes
13 grots
2 deffkoptas
1 Trukk
1 Big Trakk
1 Squiggoth
1 Deffdread
Inte byggt:
Objektiv (hur många behöver man på Gothcon?)
Flagga
Klart:
83 orker
7 bikes
13 grots
2 deffkoptas
1 Trukk
1 Big Trakk
1 Squiggoth
1 Deffdread
...medan jag mest använder fingar, knivar och lim. Och greenstuff emellanåt:speedfreek skrev:Jag bygger bara med rövkorgen
Imperial Fists: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=552
Orker: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=67&t=3327
- speedfreek
Härligt jobbat Jens!
Det behövs som mest fyra objektiv på GothCon, men har din motståndare med sig två, så behöver du bara ha med två själv.
Det behövs som mest fyra objektiv på GothCon, men har din motståndare med sig två, så behöver du bara ha med två själv.
Jag fixar:
Jag blev för övrigt färdig i går, en vecka tog det, skall se om jag kan få upp lite bilder innan jag åker.
Om man vill sprida ut 100-VP-objektiven mycket.speedfreek skrev:Det behövs som mest åtta objektiv på GothCon, men har din motståndare med sig fyra, så behöver du bara ha med fyra själv.
Jag blev för övrigt färdig i går, en vecka tog det, skall se om jag kan få upp lite bilder innan jag åker.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- speedfreek
Missade visst femte uppdragets bonusuppdrag.
(mitt nya bud är tre objektiv + flagga = 4)
(mitt nya bud är tre objektiv + flagga = 4)
Färdig med att basa 30ish modeller igår. Även 6 små söta objektiv klara. Skönt att vara färdig innan sista dagen 
damit. jag hittade 6 meganobs jag måste måla om också.. Det blir till att måla massa idag.
Sen blir det att åka tunnelbana i 3 timmar till götlaborg imorgon!
Sen blir det att åka tunnelbana i 3 timmar till götlaborg imorgon!
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
- speedfreek
När man ska till GothCon heter det spårvagn.
(är din tågstation färdigbyggd?)
(är din tågstation färdigbyggd?)