Angel Encarmine och Dante?!
Re: Angel Encarmine och Dante?!
Snyggt! Fast ska man vara petig så har ju Dante inget två-hands vapen
. Du måste framhäva honom extra mycket om du tänker spela med Sanguinary Guards samtidigt, så man inte kan blanda ihop honom med en vanlig kille.
Alexander Merinen
Har tänkt på det. Tror det löser sig då jag kommer måla honom helt olikt sanguinary guardsen. Iom jag kör Angels Encarmine så är dom ju inte guld-färgade. Funderar dock på att köra min count as dante med en hel del guld-detaljer, eventuellt röd ist för vit som sanguinary ska vara i.Zurken skrev:Snyggt! Fast ska man vara petig så har ju Dante inget två-hands vapen. Du måste framhäva honom extra mycket om du tänker spela med Sanguinary Guards samtidigt, så man inte kan blanda ihop honom med en vanlig kille.
Han är ju inte Dante, men han har samma utrustning/regler. Sen råkade hans yxa bara vara lite längre
Blood Angels - Angels Encarmine 1750p
Jo det förstår jag, det viktigaste är att han sticker ut 
Alexander Merinen
Du menar måla rosa fluff-tofflor på honom?!Zurken skrev:Jo det förstår jag, det viktigaste är att han sticker ut
Den ser bra ut. Men jag skulle nog kortat ner yxan lite. Det är lätt att göra.
Någon som har tips på death-mask-alternativ?
Jag har ju dom från sanguinary guard men tycker inte dom ser så speciella ut :/ finns det alternativ? Man skulle ju kunna försöka ta huvudet från dante i metall men jag ogillar att blanda metall med plast i en figur. Samt att dante är i mina ögon lite mindre än plastmodellerna av space marines.
Jag har ju dom från sanguinary guard men tycker inte dom ser så speciella ut :/ finns det alternativ? Man skulle ju kunna försöka ta huvudet från dante i metall men jag ogillar att blanda metall med plast i en figur. Samt att dante är i mina ögon lite mindre än plastmodellerna av space marines.