Det ser ju jättefint ut!
Men nu kan det väl inte vara så himla mycket kvar?
Går det bra för Fanni? Nästan klar han också va?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Fanni är mycket hårdare än den sluge studentent Johan.
Han satsar på en 25%-ig ökning per dag i färdighet med de sista 38 gubbarna. 25% imorgon, 25% onsdag och 25% torsdag=färdig till gothcon...
Bra planer håller alltid hela vägen!
Nej men skämt åsido. Jag ska hota Johan så att han tar kort på mina grejer imorgon med när vi har målarstuga på gast.
Åh fan, det var skönt att höra att det rullar på iallafall. Fast skill är för whimps, jag målar med tålamod som enda talang. Jag kan erkänna att jag har en hel del att pyssla med själv innan det smäller på fredag.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Fick för mig att det var roligare att döda zombies på slutet av kvällen, får se hur roligt jag tycker det beslutet var torsdag natt
Nä, men seriöst så är det inte så farligt mycke kvar, 15 modeller som ska fixas detaljer på. Samt förhoppningsvis några delar ur "Ska göras senare" - listan.