wysiwygfråga
Re: wysiwygfråga
Meltabombs brukar man inte heller vara tvungen att ha på modellen
En bild säger mer än 1000 kaniner
vilken tur att man inte är färgblind.MrCheeze skrev:mötte en nidsspelare som gav mig en färgkarta på papper så jag skulle veta vad som kom farandes i den stora gröten en gång
"nej, det är de röda som bara har adrenal glands, de bruna har toxin sacs och adrenal glands och de mörkblå är vanilj."
men om man ska ha grejerna som uppenbarligen kommer med på sprues (faktiskt inte om man inte köper battleforce har jag fått veta, eftersom småboxarna inte kommer med yranid upgrade sprues) så vill jag veta vilken jag ska använda som vad. 4th edition varianten eller märkliga nissen som skrivit how to assemble the trygon model varianten?
Ja' än't bittä'!
Meltabomber är en typ av granater, som av någon anledning alltid har varit undantagna från WYSIWYG.
Och angående biomorphs så menade jag inte att man absolut måste använda de prylarna som kommer på spruet. Så länge man kan visa det på något annat sätt som blir tydligt så är det inga problem. Gröna glänsande klor för poison, t.ex.
Men uppgraderingar måste visas på något sätt.
Och angående biomorphs så menade jag inte att man absolut måste använda de prylarna som kommer på spruet. Så länge man kan visa det på något annat sätt som blir tydligt så är det inga problem. Gröna glänsande klor för poison, t.ex.
Men uppgraderingar måste visas på något sätt.