Kvar till bsk?
Re: Kvar till bsk?
Vart en del målat på marinsen igår,
så nu är det bara sista på marinsen, bygga/måla cratrar, måla markers, fixa lite på baserna och squad markings.
Hinner jag, vilket jag inte tror, så får marinsen transfers på sig, annars får dom bli utan på BSK...
så nu är det bara sista på marinsen, bygga/måla cratrar, måla markers, fixa lite på baserna och squad markings.
Hinner jag, vilket jag inte tror, så får marinsen transfers på sig, annars får dom bli utan på BSK...
Du menar att han ska få ett sånt härIzin skrev:Hinner du inte färdigt blir det straffbrottning.
Just ja, måla en Company Marking ska jag hinna göra till i morgon eftermiddag.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Snart basat allt klart. Då ska jag färdigställa 6 IG tanks.. Man blir nog TT-- klar tills i morgon.. Men de får duga.
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Fan 7 kratrar ska man ju ha åxå...
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Hmmz nu är nog faan allt klart och nylackat!
Kratrar får bli en annan gång... eller ingen gång ...
hmm... Chaos Predator, Chaos Rhino, 9 Berzerkers, 7 chaos space marines, objektiv
KHORNE GE MIG STYRKA!
KHORNE GE MIG STYRKA!
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.
Ett lager wash på två modeller och unit-marking-sträk-på-platten på 10 modeller 
Inte helt nöjd men alt blev typ table topp när jag upptäckte att en hq var kvar på föreningen och jag har ingen nyckel
får göra någon ful konvertering ikväll och måla så att man har alla gubbar
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?