Att måla till Defcon!
Re: Att måla till Defcon!
Helgen nästa vecka i Linköping.
jag har 6 voxar och 2 russ heavy bolters kvar att måla..
Heavy weapon teamsen är inte till min defcon arme, det är bara min 4th ed ig arme som håller på att 5th ed anpassas, dvs 60mm baser osv..
Heavy weapon teamsen är inte till min defcon arme, det är bara min 4th ed ig arme som håller på att 5th ed anpassas, dvs 60mm baser osv..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Att bygga
1 pipa till en leman russ, tidigare Exterminator till Space Wolfs
2 Autocannons till chimeror
7 heavy weapon teams
Att måla från grund
1 Russ (ovan)
2 Valkyrior
7 heavy weapon teams
5 Characters
9 Guardsmen
2 40mm objectives
Samt washa totalt 7 fordon
Eftersom allt gick så snabbt och smärtfritt så målade jag upp 3 sentinel:er som inte ens ska vara med. Nu har jag kvar att basa det som är nymålat och om Creed kommer i veckan måste han målas upp också, annars får Count As vikariera.
1 pipa till en leman russ, tidigare Exterminator till Space Wolfs
2 Autocannons till chimeror
7 heavy weapon teams
Att måla från grund
1 Russ (ovan)
2 Valkyrior
7 heavy weapon teams
5 Characters
9 Guardsmen
2 40mm objectives
Samt washa totalt 7 fordon
Eftersom allt gick så snabbt och smärtfritt så målade jag upp 3 sentinel:er som inte ens ska vara med. Nu har jag kvar att basa det som är nymålat och om Creed kommer i veckan måste han målas upp också, annars får Count As vikariera.
Äntligen klar!kmzz0r skrev:5 kvar att måla.... går lite segt..kmzz0r skrev:Jag har iaf kvar 7 lootas att måla!
-
Simon Talltorp
terrängen till 13 bord är fortfarande inte riktigt klar... Inget alls är helt färdigt faktiskt, idag ska det vara klart har jag bestämt så det är ju bara köra tills det är det gissar jag... 
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....
Har fortfarande inte målat mina sternguards och hade helt glömt bort att man skulle ha med 2 st objectives. Lutar på att de blir väldigt simpla. Gjorde ju missen att upptäcka att Civilization 5 existerade, så har spelat det istället för att måla. 
Whey! Äntligen klar.. och med god marginal. 
all terräng blev färdigmålad idag =) yey
Winning is a theme!
twitter: xdanskx
fick du slita in på sena timmen? =)xdanskx skrev:all terräng blev färdigmålad idag =) yey
- black templars @ time of ending -
näe vi var nog klara till 19ish, sen började vi ställa ut terräng....
vi har byggt en del jävligt pepp terräng imo!
vi har byggt en del jävligt pepp terräng imo!
Winning is a theme!