Jag tycker att han är lite väl röd, är inte world bearers mer lila i fägen?
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Tja det ska väl vara djup röda, typ crimson, men det ska gå fort att måla och bli snyggt. Så då var det lättast att göra så.
Har iaf behållt silver på kanterna på rustningen
Har iaf behållt silver på kanterna på rustningen
Projekt Land Raider har rullat lite längre...
Top view
Front
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Och så andra sidan...
Nu tar projektet höstlov. Vi ses på BSK!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Ser att Battlewagon hornen passade kalasbra 
Din raider ser nice ut!
Din raider ser nice ut!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Hornen var kalas! Jag ska sätta lite Grey Stuff runt fogarna, sen är det nog perfa.
Idag har jag gått in i klinch med Mephiston, spenderat 8 timmar på honom hittills, och är inte ens nästan halvklar :/
-
jockelinde
- Kontakt:
Mycket cool raider, men på bilden ser multismältan ut att vilja ge draken ett nackskott.Serpent skrev:Projekt Land Raider har rullat lite längre...
Front
Den sitter lite illa till, ja... Men draken är självklart immun mot värmevapen. Annars skulle den ju få ont i halsen av sin egen andedräkt.
Draken är tänkt att vara både utsmyckning och Machine Spirit.
- Styranimon
Nice, ger en snygg piff till Raidern!
Dessutom symboliserar den Machine Spirit mycket bra
Dessutom symboliserar den Machine Spirit mycket bra