Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Det är redan på gång med tunnor...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Halvar skrev:och det är så vi vill att den ska se ut. men jag tror bestämt att dina shuriken catapults sitter uppochner. har fått till det så själv tre gånger så jag börjar få öga för det.Apocswe skrev:Såhär ser tanken ut med nya vapnen..
Skulle inte förvåna mig om det e upp och ner, har en tendens att missa såna små detaljer ;P
Jag har målat fem stycken boyz, så här på morgonkvisten. 
pics or it didn't happen! som de brukar säga. men vi gillar sånt skarpt, morgobnpigga hobbyister.Samuel skrev:Jag har målat fem stycken boyz, så här på morgonkvisten.
Ja' än't bittä'!
För att trösta mig själv efter de svidande nederlagen i helgen(varav två bestod av ren och skär idioti från min sida), så tröstade jag mig genom att bygga en liten sorcerer av överblivna rester från min bits box...

Nu ska han bara målas också...tillsammans med resten av min armé...

Nu ska han bara målas också...tillsammans med resten av min armé...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
clean o fin

Målat klar mina första 6st test orker. Försöker hitta en nivå som ger en relativt ok ork men inte tar för lång tid
Systemet jag har nu kommer inte hålla i längden, då har man inte sina 100 orker förens tidigt 2014.
Basning är jag osäker på.. funderar på urban baser från dark art miniatures alt göra egna "tråkiga" med grus och gräs..
Borrning av pipor tillkommer också
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
Den ljusbruna gör sig mycket bättre på den här bilden, än den förra! Jag tror att urbana baser skulle bli tråkiga och att grönskande baser is the way to go eftersom dina gubbar är ganska levande. Jag ska försöka få fram en bild på mina boyz, de är lite döda, men jag har målat tio till idag på morgonen.
- speedfreek
Jag gillar att de har lite olika hudfärger.
Kommer de ha det även i fortsättningen?
Kommer de ha det även i fortsättningen?