Och på mitt försöka försök till att basa mina nya warmachine modeller. med en platta rutig plastkort (kullersten / tempel golv) med lite utspridd sant, i detta fall längs kanten där det var en glipa efter att kortet var dåligt utskuret.. men sanden la sig bara i springan inte täpte igen den som jag hade fått för mig den skulle..
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
misslyckades totalt med två basningar. Min snö till mina DE som lägat i nöästan ett år fick ett försök var ett pulver som blev små klumpar när man stödde det på utvattnat trä lim
Och på mitt försöka försök till att basa mina nya warmachine modeller. med en platta rutig plastkort (kullersten / tempel golv) med lite utspridd sant, i detta fall längs kanten där det var en glipa efter att kortet var dåligt utskuret.. men sanden la sig bara i springan inte täpte igen den som jag hade fått för mig den skulle..
Vet ni hur lätt det är att försöka måla en company marking som är till hälften dold bakom en Storm Shield?
Så lätt att det var att föredra att kapa av handen med sköld och allt för att komma åt bättre. Tur att det limmar igen sig lika lätt.
Nu är det hälften kvar på sex gubbar, samt sisådär 20-25 company markings kvar till Fantasia. Fotouppdateringar kommer i morgon eller så...
Nu är det hälften kvar på sex gubbar, samt sisådär 20-25 company markings kvar till Fantasia. Fotouppdateringar kommer i morgon eller så...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Ytterligare 9 Company Markings klara. Hunters blir nog klara ikväll ellr i morgon, beroende på hur lång tid kvällens besök och morgondagens studiedag utvecklar sig.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
I dagarna har jag modellerat en ny Wolf Guard, möjligen till mina kommande Scouts. Tanken var den klassiska Fist/Combi-Melta, men så kom jag på att testa med en Thunder Hammer istället. Och killen blir så äckligt cool! Det jag funderade på i så fall var att magneta armarna, men då skulle jag nog behöva ytterligare Combi-vapen eftersom jag just nu bara sitter på en C-M.
Vad säger folket?
Vad säger folket?
- Jimmy Johansson
Magneter är aldrig fel 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Att det är dåligt med bilder på den här sidan.Serpent skrev:Vad säger folket?
- Jimmy Johansson
Här har du Asplund 

egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Han ska få ett annat huvud så småningom, men en gräddnougat klar iaf.

-
Claimh_Solais
saknar lite symboler och sådant som bryter av det blåa
annars snyggt målat
annars snyggt målat
Det kommer att komma en massa blixtar någon gång i framtiden.Claimh_Solais skrev:saknar lite symboler och sådant som bryter av det blåa
annars snyggt målat