Kvar att måla till Skånecupen:
- speedfreek
Re: Kvar att måla till Skånecupen:
2 Autocannon Teams (90 %)Anton skrev:2 Autocannon Teams (70 %)
2 Meltagun Guardsmen (70 %)
4 Flamer Guardsmen (10 %)
1 Valkyrie (30 %)
1 Chimera (60 %)
2 Meltagun Guardsmen (90 %)
4 Flamer Guardsmen (30 %)
1 Valkyrie (50 %)
1 Chimera (80 %)
Alldeles för mycket kvar. Det blir en lång dag.
- bladerunner_35
Kan bara instämma, har gjort det mesta av grovjobbet men det är alldeles för mycket pill kvar. Jädra familjeliv att ta tid från min hobby!Anton skrev:Alldeles för mycket kvar. Det blir en lång dag.

Blev klar med Stormen igår, så pillade dit chapter & clan markings på mina tacticals när jag ändå hade tid till godo.
Samt vände benen på en stackare som fått dem bak och fram vid snabbfix på nån turnering
Samt vände benen på en stackare som fått dem bak och fram vid snabbfix på nån turnering
Intressant, min son har en jacka (och hade tidigare en pyjamas) i samma färger som din Defiler, även om den turkosa trimmen på hans kläder är lite blåare.bladerunner_35 skrev:
- bladerunner_35
Tack för komplimangen!
Håll ögonen öppna för nästa update! 
Jag tycker för övrigt att det är ett riktigt schysst tema du har, Nurgle (antar jag?) som är rostiga och ärgade (decayed) istället för slemmiga (diseased). Ganska ovanligt men helt rätt.
- bladerunner_35
Tack Headwar. Nej, Nurgle måste per automatik inte betyda slemmig, dessutom är det mycket roligare att experimentera med olika pigment.
Sista uppdateringen:

Allt basarbete gjort. Nu är det "bara" detaljer och en generell tillsnyggning som gäller. Så här i efterhand ifrågasätter jag om det var så bra att kombinera både rost och ärgning på samma modell men.....utan misstag skulle allt gå så mycket enklare.
Vi ses på turneringen imorgon (jag kommer förmodligen se trött ut)!
Sista uppdateringen:

Allt basarbete gjort. Nu är det "bara" detaljer och en generell tillsnyggning som gäller. Så här i efterhand ifrågasätter jag om det var så bra att kombinera både rost och ärgning på samma modell men.....utan misstag skulle allt gå så mycket enklare.
Vi ses på turneringen imorgon (jag kommer förmodligen se trött ut)!
Klar! Gör objektivmarkörer som bonus. Iofs hann jag inte skugga de sista bikesen men dom har iaf. färg på sig.
Två terminators kvar... fuck
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.