White Scars
- speedfreek
Re: White Scars
Din Attack Bike mitt på kortet ser lite orange ut.
Ska det vara så?
Ska det vara så?
Den blev dippad inför skånecupen, numera är den vitare. Sitter och pillar med en ny khan på bike. Trist när ens HQ är den fulaste modellen i armén.
Man behöver inte vara snygg när man är hård.
Nu har jag fått min nya kamera, ska bara bygga en låda att ta bilderna i. Här är bilder på min sista bike att måla inför gothcon efter att jag primat och washat den. Och en bild på min nya Khan. Upptäckte att en bit färg lossnat från svärdet så får fixa det.
- Bilagor
-
- 40k 004 modified.jpg
- Khan på bike från sidan
- (132.71 KiB) Nerladdad 197 gånger
-
- 40k 006 modified.jpg
- Khan på bike framifrån
- (128.62 KiB) Nerladdad 201 gånger
-
- 40k 002 modified.jpg
- Spreyad och washad bike
- (129.93 KiB) Nerladdad 201 gånger
-
Bengtsson den yngre
Det ser ut som om han har ett relicblade, har inte Kahn ett vanligt mes power weapon?
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Jo, men det är armarna från den gående Khan modellen så du får klaga på GW. Det är ju ett typexempel på dåligt formulerade meningar:
"Moonfang: This is an ancient power sword and a relic of the White Scars Chapter" och på bilden bredvid håller han något som väldigt mycket ser ut som ett relic blad. Det är definitivt ett tvåhandssvärd. Men det är kanske för att motivera specialregeln?
"Moonfang: This is an ancient power sword and a relic of the White Scars Chapter" och på bilden bredvid håller han något som väldigt mycket ser ut som ett relic blad. Det är definitivt ett tvåhandssvärd. Men det är kanske för att motivera specialregeln?
-
Bengtsson den yngre
Tja, GW verkar ju tro att ett relicblade är en kniv på en pinne så det verkar väl rimligt 
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
@joppe: ett bra sätt att få bra bilder snabbt och enkelt annars är att ta dem med blixt men hålla ett vanligt A4 framför i en ( båga framför blixten. ger ett jämnare och mjukare ljus.
i brist på en lightbox menar jag. kan även tipsa om att det finns en proffesionell light box (mini studio) på net on net för bara 600kr som kan fungera utmärkt för figurfoto. ska införskaffa mig en sådan själv istället för att bygga en tänkte jag.
i brist på en lightbox menar jag. kan även tipsa om att det finns en proffesionell light box (mini studio) på net on net för bara 600kr som kan fungera utmärkt för figurfoto. ska införskaffa mig en sådan själv istället för att bygga en tänkte jag.
- black templars @ time of ending -
Tack för tipset, hittade samma på ett ställe med gratis frakt så har beställt. Så går det när man inte kan somna.