Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Snasjigt, tuffare än GW's egen. =P
Den var tuff blom.
Ja, bilden var ju lite kass men vad man kunde se så såg det väldigt lovande ut.
Ibland blir man lurad då det inte är någon färg på men måste oxå säga att den såg hetare ut än GW:s egna i detta stadie.
Ibland blir man lurad då det inte är någon färg på men måste oxå säga att den såg hetare ut än GW:s egna i detta stadie.
Min Chaos Lord jag började på igår! dock så är det lite småfix med greenstuff och lite filning & skrapning kvar!
Tanken är att han ska ha fått favors och gifts av chaos så gör han jobbet rätt så blir han en deamonprince! gillar chaos space marines med feta trophyracks och mutationer känns bäst så enligt mig iallafall
Säg gärna vad ni tycker Fire Away!
Tanken är att han ska ha fått favors och gifts av chaos så gör han jobbet rätt så blir han en deamonprince! gillar chaos space marines med feta trophyracks och mutationer känns bäst så enligt mig iallafall
Säg gärna vad ni tycker Fire Away!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Får tacka för dem senaste komentererna av min skapelse=)
@Osten: Gillar fötterna på lorden
Eller ja, jag gillar hela modellen, men fötterna var det första som fånga min blick ^^ Vilket mark är det tänkt? Tzeentch va?
@Osten: Gillar fötterna på lorden
-
Claimh_Solais
grym lord du har Mr.ost
kul att se dig posta något
är dok lite osäker om jag skulle välja det huvudet på han , man ser det så ofta så det är lite enformigt
kul att se dig posta något
är dok lite osäker om jag skulle välja det huvudet på han , man ser det så ofta så det är lite enformigt
Denna Lord är Undivided, Tzeentch lorden jag ska bygga har power armour!blom skrev:@ PapaCheeze: Gillar fötterna på lordenEller ja, jag gillar hela modellen, men fötterna var det första som fånga min blick
Vilket mark är det tänkt? Tzeentch va?
Det enda vettiga huvudet i Chaos Bitz väg som är muterat & inte ser ut som hej kom & hjälp migClaimh_Solais skrev:är dok lite osäker om jag skulle välja det huvudet på han , man ser det så ofta så det är lite enformigt
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Kan rekommendera huvudet från terminator-boxen, det har små gulliga horn och är inte "over-the-top"...
Sen slår jag ett slag för alla vi som inte är lika bra på att måla som alla andra och postar mina kassa Alpha Legion!

(liksom DPs måste man ju ha meltaguns! haha)
Det går bättre och bättre iallafall, dock blev färgerna på bilden lite konstiga...
Sen slår jag ett slag för alla vi som inte är lika bra på att måla som alla andra och postar mina kassa Alpha Legion!

(liksom DPs måste man ju ha meltaguns! haha)
Det går bättre och bättre iallafall, dock blev färgerna på bilden lite konstiga...
Senast redigerad av 1 Excessus, redigerad totalt 26 gånger.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Excessus skrev:Kan rekommendera huvudet från terminator-boxen, det har små gulliga horn och är inte "over-the-top"...
Jag gillar det inte riktigt :/ eller rättare sagt då jag dryfittade så passade det inte tyckte jag
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...