Vad har du målat osv idag?
- speedfreek
Re: Vad har du målat osv idag?
Lillchefen var riktigt, riktigt fräck.
Gillar inte hur trollisen ser ut att titta snett uppåt, alternativt ha stödkrage och nackspärr, men målningen är ju snygg...
Gillar inte hur trollisen ser ut att titta snett uppåt, alternativt ha stödkrage och nackspärr, men målningen är ju snygg...
-
Silversixx
Han är gammal. Då får man nackspärr och stödkrage automatiskt.speedfreek skrev:Lillchefen var riktigt, riktigt fräck.
Fråga Ovesen.
Muffin jag diggar din Hivetyrant som fan men det går att göra lite bättre iallafall vad jag tyckermuffin skrev:nu har den lite färg på sig, ska fixa resten sen när jag har lite mer tid.
jag har kikat på modellen och ger bara lite tips & pointers för att du ska kunna bygga den mäktigare
Så hoppas du klarar av konstruktiv kritik
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
jag tackar så mycket för dina bra tipps dude, jag kommer lätt att göra ett par av punkterna som du säger. sen hänget vet jag inte redigt hur jag ska lösa det. men det är lätt värt att försöka kappa ner det mer så dom sitter fast i själva ryggen.
ska ta bli klar med min skola så jag kan ge den lite mer tid, men man kan säga att jag kommer få fart igen om ca 2 veckor.
ska ta bli klar med min skola så jag kan ge den lite mer tid, men man kan säga att jag kommer få fart igen om ca 2 veckor.
becon är ganska roligt.
Enklast är väl om du kapar bort & filar till det helt enkelt .. borde gå snabbare än att greenstuffamuffin skrev:jag tackar så mycket för dina bra tipps dude, jag kommer lätt att göra ett par av punkterna som du säger. sen hänget vet jag inte redigt hur jag ska lösa det. men det är lätt värt att försöka kappa ner det mer så dom sitter fast i själva ryggen.
La till en svart linje på bilden
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
det är ju den bästa typen av kretik man kan få, så nej jag tar inte illa vid på något set. det är lätt att man börja missa lite saker när man sitter framför det hella tiden. klorna har jag redan städat upp, som du märker så jobbar jag lite här och där hella tiden. borde lära mig att jobba mer efter ett kör schema.MrCheeze skrev:
Så hoppas du klarar av konstruktiv kritikför jag älskar att få det själv
becon är ganska roligt.
Haha! Ray-Ban goes 40k.
"Yes Draigo, I'm pointing at you!"
Stiligt xDanskx
"Yes Draigo, I'm pointing at you!"
Stiligt xDanskx
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
- speedfreek
Jag har alltid tänkt att han har konstiga handskar på sig, men han är tydligen fruktansvärt reumatisk...