Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Vi äro musikanter, allt i från Nurgleborg...

Blev just klar med mina Objective markers till Snots påskturnering.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Kalasfint mannen!Katarsis skrev:Började måla armén för en vecka sedan, blev klar inför GothCon igår
BildRöde skrev:Blev just klar med mina Objective markers till Snots påskturnering.
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...

2 Demon Prinsar och 2 Dreads. 20kr stycket från ett spel som heter Levithan, kommer krävas en del bitz och greenstuff.

Resin basen sticker ut lite, funderar på vad jag skulle kunna göra åt det..

4 Tuttar?

Vapnena som följer med..., mitt mål är autokannon och missil. Men tyvärr ser nog den ena lite för flamig ut och den andra för mesig ut. (Flamern skulle kanske kunna bli missil med GS och jobb.) Antagligen kommer det bli Defiler Reaper Autocannon som Autokannon och en halv virvelvind som missil.
Kritik och tankar är välkommna
Täck dem helt i greenstuff och skulptera från skratch?
Hejdlöst fula modeller tyvärr.
Hejdlöst fula modeller tyvärr.
Jag tycker dom är fulsnygga ^^ Menmen smaken är som baken.
Oj, de var inte vackra! Fast jag blir ändå lite nyfiken... Var fick du tag på dem? De modellerna du skall ha som daemon-prinsar skulle bli rätt OK som statyer...
måste hålla med dig här lilleper, de ser fula ut, men ändå jätte coola och de kommer nog att passa in. Hade hellre sett de du ska ha som prinsar som greater deamons istället, ^^
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Hårig? (;LillePer skrev:Menmen smaken är som baken.
Tycker dom påminner mycket om statyer eller liknande från gamla tempel. Får mig att tänka på Uncharted...
"Tompkins thumbed another paint pellet into the gun and muttered business mantras to himself. Do Unto Others Before They Do Unto You. Kill or Be Killed. Either Shit or Get Out of the Kitchen. Survival of the Fittest. Make My Day."
Jag gillade dreadsen, fast skulle nog ge dem vanliga armar. Passar fint till chaos eller pre-heresy.