...jag måste nog städa på mitt hobby/datorbord känns det som...
Min dedikerade hobbyhörna
Re: Min dedikerade hobbyhörna
"Monster paint set"? Jag tycks minnas nåt i den stilen från en herrans massa år tillbaka, den måste ha ett par år på nacken den!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
20-25 år skulle jag tro. Minns inte exakt.Excessus skrev:"Monster paint set"? Jag tycks minnas nåt i den stilen från en herrans massa år tillbaka, den måste ha ett par år på nacken den!
Men tjenare vad städat ni har i era målarhörnor. Så här ser det ut hos mig.

Överblick

Målarbordet

Bakom målarbordet - byggmaterial, förvaringsboxar och saker som förhoppningsvis kommer att bli byggt någon gång

Överblick

Målarbordet

Bakom målarbordet - byggmaterial, förvaringsboxar och saker som förhoppningsvis kommer att bli byggt någon gång
"Jag har tappat en Bolt Gun. Den ligger här någonstans. Kan du hjälpa mig leta?"Mortarion skrev:Men tjenare vad städat ni har i era målarhörnor. Så här ser det ut hos mig.
JayNil skrev:Har precis färdigställt min nya hobbyhörna (fritt från barn och andra intressenter) där allting kan få vara ifred och stå framme.
När jag var klar tänkte jag att det kunde vara intressant att se vilka lösningar andra har på förvaring och arbetsytor och lite bilder på miljön där ni skapar era mästerverk!
Hur ser det ut hos er?
Jag sparkar helt skam- och distanslöst igång tråden med lite egna bilder.![]()
en sån ordning... chaos is my middlename!
- Bilagor
-
- IMG_9312.JPG
- (603.7 KiB) Nerladdad 198 gånger
min blogg http://swepaint.bloggaren.net
Underbara bilder! Jag hoppas att jag kan hålla min arbetsplats hyffsat clean ett tag till, men jag misstänker att den kommer att sluta som de flesta andras. 
Ohhhh, respekt.Mortarion skrev:
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Vi gör ett försök:

Bilderna tagna med en ultramodern högupplöst mobilkamera tillverkad i Kina och inhandlad i Sverige för 700 kronor.

Bilderna tagna med en ultramodern högupplöst mobilkamera tillverkad i Kina och inhandlad i Sverige för 700 kronor.
Utan ljus kvittar det om det är en mobilkamera för 700kr eller Canons L-objektiv för 150 000kr.Azaroth skrev:Bilderna tagna med en ultramodern högupplöst mobilkamera tillverkad i Kina och inhandlad i Sverige för 700 kronor.
Jag har funderat på en lampa liknande din. Är det Biltemas du använder?
Här är en bild med vanlig rumsbelysning:
http://minfil.se/29pcZfa2b6
Tycker du att det blev bättre? o:-)
Lampan är från antingen Biltema eller Jula. Jag är helnöjd med den. Man slinter nästan aldrig med pensel-öga koordination när man ger sig på de där små detaljerna, så den har sparat in åtskilliga timmar av mitt liv.
http://minfil.se/29pcZfa2b6
Tycker du att det blev bättre? o:-)
Lampan är från antingen Biltema eller Jula. Jag är helnöjd med den. Man slinter nästan aldrig med pensel-öga koordination när man ger sig på de där små detaljerna, så den har sparat in åtskilliga timmar av mitt liv.