Bara att baka och låta stå i rumstemperatur i ett par månaderArioch skrev:Nä baka är kul!
Grymme kaka! Du skulle bli miljonär på att sälja såna på konvent! Och dessutom tycker jag stenhårt du ska baka en Death Guard kaka! DEN vill jag se:)
CAKE!!!!!!!
Re: CAKE!!!!!!!
Helcool

Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
- Lottomannen
I agree! Är man så osäker i sin könsroll att man blir nervös av en kaka, så...Arioch skrev:Nä baka är kul!
Grymme kaka! Du skulle bli miljonär på att sälja såna på konvent! Och dessutom tycker jag stenhårt du ska baka en Death Guard kaka! DEN vill jag se:)
Recept för en Death Guard kaka: Gör en jodgubbstårta. Ställ den i ett fuktigt rum i ett par dagar. Tadaaa!
EDIT: Blast, ninjad!
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Hade velat se en Alpha Legion kaka...men hur gör man en hemlig kaka som är bra på att gömma sig? 
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
- speedfreek
hur vet du att det där mjölkpaketet inte är en alpha legion kaka in disguise?Excessus skrev:Hade velat se en Alpha Legion kaka...men hur gör man en hemlig kaka som är bra på att gömma sig?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Det är en ovetandes undercover kaka som inte fått sin "trigger" än...L3go skrev:hur vet du att det där mjölkpaketet inte är en alpha legion kaka in disguise?Excessus skrev:Hade velat se en Alpha Legion kaka...men hur gör man en hemlig kaka som är bra på att gömma sig?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Nej, men att baka till någon annan är gay.bluebird skrev:Hade jag haft mer tid så hade det blivit ett blått axelskydd, vit trim och märke med en grön lagerkrans
Jag känner endast 3 personer som bakar kakor/tårtor åt "polare", samtliga är homosexuella.
5000000000 legyek nem lehet baj, kakilt jó
Ok då förstår jag ditt inlägg, fast han är lite av en livspartner...
känt varandra halva livet, gått i samma klass, kollegor, har varit hans bestman (inte beastmen
)
Och problemet är?Fenris skrev: Nej, men att baka till någon annan är gay.
Jag känner endast 3 personer som bakar kakor/tårtor åt "polare", samtliga är homosexuella.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.