Fattar inte riktigt vad du inte kan ha
alltså flagga på ryggen är inte samma som standaren
du kan ha flaggor på alla gubbar dom har inga regler , det är just standarbärare som har regler
eller ska du sätta en standar på ryggen? (det kommer dok bara se dumt ut)
vyssivygg - hur fel vore det?
Re: vyssivygg - hur fel vore det?
Personlig heraldik är en SM officers rätt att bära.
En Banner/Fana bärs i handen.
En Banner/Fana bärs i handen.
- The Gretchin
Om du sätter en flagga på ryggen så kan man ju särskilja men inte om du sätter en i handen. Möjligtvis om flaggan är mindre än +1A-flaggan men större än vanliga flaggor. Vilken flagga ska du använda, det kan ju underlätta? 
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
hade tänkt mig att den skulle vara lite större än flaggorna för vanliga squads, för att markera Guardsens lite högre status, så flaggan jag tänkt mig är flaggan som kommer med SM Command Squaden.The Gretchin skrev:Om du sätter en flagga på ryggen så kan man ju särskilja men inte om du sätter en i handen. Möjligtvis om flaggan är mindre än +1A-flaggan men större än vanliga flaggor. Vilken flagga ska du använda, det kan ju underlätta?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
-
Claimh_Solais
Jo men ska den sitta på ryggen eller i handen ?L3go skrev:hade tänkt mig att den skulle vara lite större än flaggorna för vanliga squads, för att markera Guardsens lite högre status, så flaggan jag tänkt mig är flaggan som kommer med SM Command Squaden.The Gretchin skrev:Om du sätter en flagga på ryggen så kan man ju särskilja men inte om du sätter en i handen. Möjligtvis om flaggan är mindre än +1A-flaggan men större än vanliga flaggor. Vilken flagga ska du använda, det kan ju underlätta?
flaggan som kommer med SM Command Squaden sitter längst upp på en pinne som en dude håller i handen.Claimh_Solais skrev:Jo men ska den sitta på ryggen eller i handen ?L3go skrev:hade tänkt mig att den skulle vara lite större än flaggorna för vanliga squads, för att markera Guardsens lite högre status, så flaggan jag tänkt mig är flaggan som kommer med SM Command Squaden.The Gretchin skrev:Om du sätter en flagga på ryggen så kan man ju särskilja men inte om du sätter en i handen. Möjligtvis om flaggan är mindre än +1A-flaggan men större än vanliga flaggor. Vilken flagga ska du använda, det kan ju underlätta?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Mjae, ska du sätta en flagga i handen på en men inte köpa flaggan till dem som uppträder så tycker jag det inte är okej. Det bryter ganska bra mot wysiwyg, lite som att sätta infernopistols på dem fast de inte har för att "det ser coolt ut".
magneter it is then...
Division 5.