Av ren nyfikenhet måste jag fråga vad/hur du menar?egge skrev:@Asplund: Bygg dina nids så att benen är mer än 50% av utan på figuren framifrån. då får den enklare cover save
@Muffin: Som Pär säger så bygger jag count-as Nids.
Av ren nyfikenhet måste jag fråga vad/hur du menar?egge skrev:@Asplund: Bygg dina nids så att benen är mer än 50% av utan på figuren framifrån. då får den enklare cover save
Varje gång vi möts ska du få smaka på din egenordinerade medicin: att få säga EXAKT vad varje gubbe har så fort nån av oss ens sneglar på gubben...Asplund skrev: @Muffin: Som Pär säger så bygger jag count-as Nids.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
oj oj, jag blir lite varm i klädderna när du säger så, ska lilla jag få vara lite extra i ljuset för en gång skulleSerpent skrev:Varje gång vi möts ska du få smaka på din egenordinerade medicin: att få säga EXAKT vad varje gubbe har så fort nån av oss ens sneglar på gubben...Asplund skrev: @Muffin: Som Pär säger så bygger jag count-as Nids.
så du sitter hemma och bygger dina egna nids från bits och lera, eller är jag helt ute och flyger ???Asplund skrev:Av ren nyfikenhet måste jag fråga vad/hur du menar?egge skrev:@Asplund: Bygg dina nids så att benen är mer än 50% av utan på figuren framifrån. då får den enklare cover save
@Muffin: Som Pär säger så bygger jag count-as Nids.
Snälla snälla säg att det är mechanicusnidzAsplund skrev:@Linus: Hehe, you betcha!
@Muffin: Jaha, nä, det är ingen försök att bygga en billigare eller annorlunda variant av Nids. Snarare att jag bygger nåt som inte alls kommer se ut som Nids, men använda deras regler. Typ som Pärs Tau, som ser ut som Star Wars (Tau länken i snubben ovanförs sig.). Men men, det är mitt slöaste projekt. Så det får väl se dagsljus Gothcon 2012 kanske.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()