Tzeentch kultist armé

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Jacke

Re: Tzeentch kultist armé

Inlägg av Jacke »

Simon Talltorp skrev:I min orginalplan så hade jag gult med i färgställningen men det funkade inte nått vidare, speciellt mot den bleksjuka hudfärgen så blev det alldeles för konstigt och färgglatt.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra squadmarkings, det blir väl antagligen bara siffror eller symboler på frihand på ena axelpadden, några idéer?

Veteranerna kommer jag nog att ge lite bits från horrors så att dom blir lite muterade, ännu tuffare killar och chefer får lite mer horrorbits och PBS som kommer att vara i stort sett horrors med lite robes på.

Bilarna har jag inte så mycket plan på ännu mer än att det kommer att bli en hel del tombkings-bits till dom för att pynta med.
Varför inte köra en Chaos space marine som Straken?

Simon Talltorp

Re: Tzeentch kultist armé

Inlägg av Simon Talltorp »

det kan man ju göra! Jag har inte bestämt mig för vilka karaktärer osv som jag "ska" spela med så det är ju helt enkelt bara att bygga skojiga gubbar och måla upp dom :-)
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Skriv svar