Children of Bane (Csm)
Re: Children of Bane (Csm)
Ser riktigt trevligt ut. Dreaden däremot kan bli riktigt lurig att få dit på en 60mm bas. 
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Ja, jag vet men måste den stå på en 60mm bas för att vara godkänd? Har fått för mig att så länge det är ok med din motspelare att han står på en större platta så är det ok.
Jovisst är det så. Kolla med arrangören innan du åker på turnering bara.Q0rbin skrev:Ja, jag vet men måste den stå på en 60mm bas för att vara godkänd? Har fått för mig att så länge det är ok med din motspelare att han står på en större platta så är det ok.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Om han stegra sig lite.. så kunde han stå på en 60mm. Hade nog sätt fräsigt ut oxå, lite mer action.
Riktigt snyggt, målningsjobbet på Rhinon framför allt ser riktigt bra ut
Prinsen såg riktigt cool ut. Likaså dreaden, men den kan man nog lätt missta för en defiler.
Tack grabbar.
Här har ni nygjorda modeller.
En lord med jumppack och daemonweapon
En skullchampion
Och en aspiring champion

Här har ni nygjorda modeller.
En lord med jumppack och daemonweapon
En skullchampion
Och en aspiring champion

Eftersom jag bara tittade på bilderna så förutsatte jag att det var en Defiler. Jag röstar för att det blir en sån istället för en knasig Dread.
Skull Champen såg svincool ut. Fem muterade tummar upp.
Skull Champen såg svincool ut. Fem muterade tummar upp.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Tyvärr är den för lite för att kunna vara en defiler så den får vara en knasig dread.
Roligt att du gillade gonom, kommer nog se ut som kreuger färdigmålad.
Roligt att du gillade gonom, kommer nog se ut som kreuger färdigmålad.