Har du oflyt med att hitta en lokalt har jag en till salu.
eldar farseer
Re: eldar farseer
Ursäkta avsaknaden av referens
.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
med risk för att göra bort mig...
vad tror folk om de här modellerna som grund för en farseer? jag vet det behövs ny bas, runor, vapen och en hel del annat för att de ska kännas som eldar i 40k...
men jag vill gärna knyta an en del till de pathfinders/rangers som jag ville bygga armén runt från början och de här kändes som man kanske kunde göra nåt kul av.
(benen på bilden ovan e förresten helt åt helvete fula men det ska väl gå att hitta något bättre)
eller finns det måhända någon sexistisk regel att en farseer måste vara man?
vad tror folk om de här modellerna som grund för en farseer? jag vet det behövs ny bas, runor, vapen och en hel del annat för att de ska kännas som eldar i 40k...
men jag vill gärna knyta an en del till de pathfinders/rangers som jag ville bygga armén runt från början och de här kändes som man kanske kunde göra nåt kul av.
(benen på bilden ovan e förresten helt åt helvete fula men det ska väl gå att hitta något bättre)
Finns inga sådana regler att en Seer ska vara kille.
Av de två exemplen ovan är det översta det som går att jobba runt. Get going!
Av de två exemplen ovan är det översta det som går att jobba runt. Get going!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Warmachine har många coola figurer. Kör på det! 
- speedfreek
Du hamnar på min dödslista om du använder andra figurproducenter än GW när du ska spela GWs spel,
men det är ganska många andra som ligger långt före dig på den listan...
(jag röstar aldrig på "icke-GW i målartävlingar och det är säkert många som av snarlik anledning inte röstar på mina Star Wars Tau som är byggda av GW-bits, men inte passar i GWs fluff)
(jag röstar aldrig på "icke-GW i målartävlingar och det är säkert många som av snarlik anledning inte röstar på mina Star Wars Tau som är byggda av GW-bits, men inte passar i GWs fluff)
Då tycker du naturligtvis att delar och bitar som inte pressats i GWs produktion går fetbort oxå? Jag menar, du har väl aldrig lånat delar någon annan stans ifrån än ur GWs sortiment? Och förresten så blir man ju inte direkt orolig för att hamna på din dödslista!speedfreek skrev:Du hamnar på min dödslista om du använder andra figurproducenter än GW när du ska spela GWs spel,
jag tro faktiskt inte att speedfreek har använt bits från andra spel än GW när han konverterat, bortsett från plasticard, lim penslar och färg då..
Men varför skulle man inte göra det? så länge man inte skall ställa upp i golden deamon så är det ok. Jag tyckte också att den översta var snyggast.
Men varför skulle man inte göra det? så länge man inte skall ställa upp i golden deamon så är det ok. Jag tyckte också att den översta var snyggast.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
fan...Nefrums skrev:jag tro faktiskt inte att speedfreek har använt bits från andra spel än GW
Pingisbollar då?Nefrums skrev:jag tro faktiskt inte att speedfreek har använt bits från andra spel än GW när han konverterat, bortsett från plasticard, lim penslar och färg då..
På GW:s egna turneringar så ska minst hälften av modellen komma från GW
En bild säger mer än 1000 kaniner
Victoria Haley var visserligen en snygg figur, men känns som det vore väldigt mycket jobb att få henne till eldar. Hennes gaslight/steam look skulle passa jättebra i ett Inquisitor retinue i min mening.MITTZ skrev: major-victoria-haley.png
Har för mig GW gjorde en limited edition kvinnlig farseer för några år sen, typ en games day figur eller nått.