Thousand Sons input
Re: Thousand Sons input
Betydligt bättre. Nu borde den klara WYSIWYG-kravet i vart fall. Fast en blå hjälm kan helt klart vara värt att testa för att få den ännu bättre.
Totally agree. Blå hjälm!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Det som gör en TS till en TS är hjälmen i första hand tycker jag. Har du något imot "öron" så kanske du skulle skippa att ha med sönerna...
Hade du inte sagt att det var TS så hade jag suttit och funderat en bra stund innan jag skulle inse det.
Dock blev det bättre med lite blått!
Hade du inte sagt att det var TS så hade jag suttit och funderat en bra stund innan jag skulle inse det.
Dock blev det bättre med lite blått!
Fast spelar det egentligen någon roll? Borde väl räcka att han innan deployment visar att "de här gubbarna med blå shoulderpads är thousand sons". Så länge de skiljer sig från hans vanliga marines bör det ju inte vara några problem, ens för WYSIWYG.
Absolut, kan lika gärna ta en bit papper för att proxa med och kalla den vad man vill.
Jag tycker bara det ska vara uppenbart vad det föreställer. Känns bättre för mig helt enkelt.
Jag tycker bara det ska vara uppenbart vad det föreställer. Känns bättre för mig helt enkelt.
- speedfreek
Det vore ju helt knäppt om alla tusensöner och världsätare var tvugna att ha öron, alla nurgle ha hovar och alla slaanesh ha elgitarr.
Tänk om tänk rätt.
Är gubbarna blåare än resten av armén så är de definitivt så tydliga som det behövs.
Är de dessutom svetsade tomma skal så är det ett plus.
Tänk om tänk rätt.
Är gubbarna blåare än resten av armén så är de definitivt så tydliga som det behövs.
Är de dessutom svetsade tomma skal så är det ett plus.
Nu har min testmodell fått blå hjälm och det har fått bra kritik lokalt. Jag har lite stök med kameran just nu så bilder kommer när jag fått ordning på den. Mina berzerkar har inga öron och det har inte givit mig några WYSIWYG-problem de senaste två åren, så det hoppas jag att sönerna inte ska heller göra.
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
Bättre sent än aldrig, nu med blå hjälm:

Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
Uppsala - VSSU
- Jimmy Johansson
Mycket snyggt. Ser klart mer ut som en TS 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Det blir bra. Det lär inte bli några tveksamheter om vad det är för något.