Treespirit - Wraithguard
Re: Treespirit - Wraithguard
Tror inte heller att det ska vara 40mm
En bild säger mer än 1000 kaniner
Storleken på basen är då för stor 
Jag har kollat längden på gubben och den är lika hög som en Wraithguard.
Frågan är nu om jag måste fixa ett vapen eller om det funkar som det är. Personligen gillar jag modellen som den är.
Jag har kollat längden på gubben och den är lika hög som en Wraithguard.
Frågan är nu om jag måste fixa ett vapen eller om det funkar som det är. Personligen gillar jag modellen som den är.
Ägare av Weighted Dice din Spellbutik i Katrineholm och på Nätet
Jaha, hur går det här projektet då? Skulle vara kul att se någon form av uppföljning!
De flesta (som jag sett) kör wraithguards på 40mm-baser, det ser bättre ut. Men om du föredrar 25mm så är det nog ingen som klagar.
Alexander Merinen
De flesta jag sett kör med 25mm baser, som de kommer med
En bild säger mer än 1000 kaniner
Håller med. Jag har inte sett någon som kör med 40mm inklusive mig själv.imp skrev:De flesta jag sett kör med 25mm baser, som de kommer med
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
40mm baser känns väldigt taget ut luften då de aldrig levererats med annat än 25mm. Jämför med en metall wraithlord som levererats med fyrkantig 40mm och rund 40mm, plus att man kan motivera en 60mm med att senaste plastmodellen har det.
Estetiskt tycker jag personlig 40mm ser lite konstigt ut, wraithguards är relativt slimma och har benen så tätt ihop att basen ser för stor ut. När GW gör plastwraithguards kommer de kanske få 40mm baser, men de kommer ju garanterat ha en mycket vidare pose i så fall, typ som nya terminators. Men vem vet hur många år det tar.
Estetiskt tycker jag personlig 40mm ser lite konstigt ut, wraithguards är relativt slimma och har benen så tätt ihop att basen ser för stor ut. När GW gör plastwraithguards kommer de kanske få 40mm baser, men de kommer ju garanterat ha en mycket vidare pose i så fall, typ som nya terminators. Men vem vet hur många år det tar.
- guildmaster
- Kontakt:
Mycket snyggt. Jag skulle tycka det var grymt att spela mot dessa. Har svårt att tänka mig att någon kan missta dem för något annat.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
Jag tycker Wraithguards ska ha 40mms baser. 1: för att de ser fåniga ut på 25mms 2: de har T6, de förtjänar större!
Säg det till Mephe...lurräven skrev:Jag tycker Wraithguards ska ha 40mms baser. 1: för att de ser fåniga ut på 25mms 2: de har T6, de förtjänar större!