Airbrush
Re: Airbrush
@OP
sorry om jag kapat din tråd lite men vi är på topic fortfarande så hoppas det är ok?
@pixelpusher
ok. ska kika runt lite.
har dock ännu inte hittat någon sida på svenska =/
sorry om jag kapat din tråd lite men vi är på topic fortfarande så hoppas det är ok?
@pixelpusher
ok. ska kika runt lite.
har dock ännu inte hittat någon sida på svenska =/
- black templars @ time of ending -
- Pixelpusher
http://www.pumahobby.se/ under kompressorer, har lite information kring ljudnivå på svenska.
- NilssonHarHund
tackar för den länken.
någon som vet affärer (fysiska) som säljer airbushes i LKPG området?
inte classe O eller JULA nu utan mer hobby där de kan ngt om det.
alt. i sthlm, vill minnas det finns en större hobbyaffär (som jag tror iofs inriktar sig på radiostyrt) mitt emot en GW butik i centrala sthlm (var några år sedan jag var där). någon som vet om de har?
alt. i sthlm, vill minnas det finns en större hobbyaffär (som jag tror iofs inriktar sig på radiostyrt) mitt emot en GW butik i centrala sthlm (var några år sedan jag var där). någon som vet om de har?
Du VILL köpa från amazon.com, det är nästan en tredjedel av priset på vettiga brushes där.paintner skrev:tackar för den länken.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
jag VILL INTE handla från Amazon. vad jag VILL är att ha en butik att gå in i och få titta på prylarna och sen bestämma vad jag vill =)Snot skrev:Du VILL köpa från amazon.com, det är nästan en tredjedel av priset på vettiga brushes där.paintner skrev:tackar för den länken.
titta på dom som du vill, jag bara säger hur extreeeeemt mycket billigare amazon är på just airbrushes
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
När vi ändå är inne på ämnet. Hur står sig GWs spraygun jämfört med andra? Är den något att satsa på?
- Pixelpusher
Nej. Den står sig inte. Inte på något sätt.
För samma peng får du en billig no-name airbrush på eBay som har fler användingsområden, är dual-action och gravitationsmatad.
Att köra sin spruta på luft-på-burk är verkligen sjukt jobbigt (aldrig ett konsekvent tryck i burkar) och dyrt. Det äter snabbt upp samma pengar som det kostar att köpa en billig kompressor.
För samma peng får du en billig no-name airbrush på eBay som har fler användingsområden, är dual-action och gravitationsmatad.
Att köra sin spruta på luft-på-burk är verkligen sjukt jobbigt (aldrig ett konsekvent tryck i burkar) och dyrt. Det äter snabbt upp samma pengar som det kostar att köpa en billig kompressor.
Hur bra kan man förvänta sig att en produkt är vars största försäljningsfaktor är att den ser ut som en handflamer?