Terrängen kommer bli ashäftig på DEFCON! Det är heller inte bara det att terräng har gjorts till alla dessa bord utan oxå det att samtliga bord har 25% terräng (Troligen mer, bättre och snyggare än de flesta och mesta som kan stötas på ute på tuneringar runt om i landet
LBKs nya 40K-terräng (DefCon sneekpeek)
- theWatchman
Re: LBKs nya 40K-terräng (DefCon sneekpeek)
Dansk och Simon ska ha en jävligt stor famfar för allt sitt slit!!!!
Terrängen kommer bli ashäftig på DEFCON! Det är heller inte bara det att terräng har gjorts till alla dessa bord utan oxå det att samtliga bord har 25% terräng (Troligen mer, bättre och snyggare än de flesta och mesta som kan stötas på ute på tuneringar runt om i landet
)
Bra jobbat, ser riktigt nice ut! Sugen på att försöka gömma Land Raiders 
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!
Grymt nice terräng! Blev sjukt taggad på ta upp lite terräng bygge igen, senast var väl någon gång på 90-talet! Har ni helt enkelt flockat/limmat sand på foamboarden för att få till texturen?
-
Simon Talltorp
Vi har sandat allting i stort sett. det blir en bra slitstark yta som förhoppningsvis håller i flera år.
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....
Det låter rimligt, tackar för svaretSimon Talltorp skrev:Vi har sandat allting i stort sett. det blir en bra slitstark yta som förhoppningsvis håller i flera år.