Hej hej folket
Jag sitter hemma otålig som alltid och vill göra mig en Doom Scythe till Necrons.
Även om det nu förhoppningsvis inte är länge kvar tills det kommer en 2nd wave till
just Necrons så ja.. som ovan skrivet. Jag e otålig.
En Dark Eldar Razorwing kraftigt konverterat borde väl kunna funka? Jag gissar att
när/om riktiga modellen kommer så småningom så är det på en stor flygbas åtminstone.
Vad tror ni folket?
Ta kanonerna från en Annhilation Barge, använda 2 kanoner från Doomsday Arcen och lite småtjaffs. Kapa av alla runda kanter och göra modellen rundare.
Hur låter det i folkets öron? Låt höra? Någon som gjort andra liknande konverteringar?
Doom Scythe conversion
Re: Doom Scythe conversion
finns det inte cylon-raiders från battlestar galactica man kan använda? tycker de ser ganska lika ut från de bilder av doomscythe jag sett. just storleken kan nog bli ett problem kanske.
Ja' än't bittä'!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Det finns massa olika varianter. Den jag spanat in för att bygga en komplett BSG-armé är i resin och rätt billig men har inte släppts än...Halvar skrev:finns det inte cylon-raiders från battlestar galactica man kan använda? tycker de ser ganska lika ut från de bilder av doomscythe jag sett. just storleken kan nog bli ett problem kanske.
Det ryktas att 2nd wave släppet till necrons ska komma i feb-mars och då ska bland annat doom/night scythe, wraiths/spyders mm komma
-
Trollapan
Hoppas föregående talare har rätt Ang.2nd Wave. Får se detta projekt som en kul grej och se vad det blir kort och gott :p
-
Trollapan
Har du någon länk till detta rykte? Sjukt nyfiken på Triarch Stalkernkombat skrev:Det ryktas att 2nd wave släppet till necrons ska komma i feb-mars och då ska bland annat doom/night scythe, wraiths/spyders mm komma