Skaffa?
Försök få såna via forumet eller en bitz-store?
Hive Guards
Re: Hive Guards
En bild säger mer än 1000 kaniner
- Styranimon
Jag har försökt via forumet, men det verkade då som att ingen hade 
Men om det nu skulle bli att jag inte får tag på två sådana här, och har olika vapen på mina squader,
tycker ni att jag skulle få minus då?
För jag skulle ju kunna skaffa så att de inte har det...
Men om det nu skulle bli att jag inte får tag på två sådana här, och har olika vapen på mina squader,
tycker ni att jag skulle få minus då?
För jag skulle ju kunna skaffa så att de inte har det...
Även om en enhet inte kan ta ett visst vapen är det inte OK att ge det till modellerna. T.ex. kan space marine scouts inte välja lascannons, men man kan fortfarande inte modellera dit det. Alla har inte koll på exakt vilka options varje val i alla codexar har.
Och jag tror nog att de behöver konverteras en hel del för att se ut som Hive guards. De bör biffas upp allmänt. Sen tror jag att det skulle hjälpa om de gick på både bakbenen och mellanarmarna för att få det kentaur-lika utseendet Hive guards har. Och lite "spikar" i vapnet så att det ser ut mer som Hive guards vapen. Just nu ser det mest ut som en Tyranid warrior med något bakom huvudet. Tycker jag...
Och jag tror nog att de behöver konverteras en hel del för att se ut som Hive guards. De bör biffas upp allmänt. Sen tror jag att det skulle hjälpa om de gick på både bakbenen och mellanarmarna för att få det kentaur-lika utseendet Hive guards har. Och lite "spikar" i vapnet så att det ser ut mer som Hive guards vapen. Just nu ser det mest ut som en Tyranid warrior med något bakom huvudet. Tycker jag...
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Håller med mortarion. Just nu ser dom bara ut som warriors med något random vapen som man inte vet vad det gör. Scything talons är verkligen inte ok om man inte har det häller.
Tyvär kräver dom mycket mer jobb för att vara riktigt ok. Mortarions förslag är vettiga.
Tyvär kräver dom mycket mer jobb för att vara riktigt ok. Mortarions förslag är vettiga.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
- Styranimon
Tack för tipsen, Mortarion 
Jag ska göra så gott jag kan för att biffa till de lite och att få tag på grejerna jag behöver.
Ska uppdatera med bilder så fort jag kan.
Jag ska göra så gott jag kan för att biffa till de lite och att få tag på grejerna jag behöver.
Ska uppdatera med bilder så fort jag kan.
- Styranimon
Jag kollade på BoBo's Tyranider, jag kommer aldrig att kunna jämföra mig med honom,
men han hade vanliga Warriorkroppar med Rending Claws och biffig luva + lite extra carapace här o där.
Taggar kommer jag fixa, men dessa vapen...
Som sagt, ska göra mitt bästa!
men han hade vanliga Warriorkroppar med Rending Claws och biffig luva + lite extra carapace här o där.
Taggar kommer jag fixa, men dessa vapen...
Som sagt, ska göra mitt bästa!