Jag ska magnetisera armarna till fem närstridstermosar så att jag kan välja mellan dunderhammare och blixtklor. Problemet är att man bara får 10 axelplåtar med i paketet - jag behöver 20! Hur gör jag bäst?
Det här lösningarna har jag kommit på:
1. Magnetisera även axelskyddet. Verkar jobbigt men är en OK lösning.
2. Köp tio extra axelplåtar på battlewagon bitz för det facila priset av 100 kronor. Bra lösning men dyrt för 10 gram plast och jobbigt att vänta på frakten.
Någon som har en bättre lösning på mitt dilemma?
Hur magnetiserar man terminatorarmar?
Hur magnetiserar man terminatorarmar?
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Re: Hur magnetiserar man terminatorarmar?
Jag köpte ett gäng från ebay rätt billigt, blev några, kanske har 10 kvar, kan kolla...
*Edit*
Det hade jag, kan nog ta med mig till föreningen på söndag om du vill ha...
*edit 2*
Och "Oyumaru" och lite greenstuff eller liknande borde även fungera bra =)
*Edit*
Det hade jag, kan nog ta med mig till föreningen på söndag om du vill ha...
*edit 2*
Och "Oyumaru" och lite greenstuff eller liknande borde även fungera bra =)
Senast redigerad av 1 Malleus, redigerad totalt 7 gånger.
Bitzbox.co.uk tar £0.40 styck för termos-plåtar, exklusive frakt. modelbits.co.uk £0.40-0.50
Jag skulle ha köpt de löst från något av dessa två ställen. Enbart om det är dyra pads, eller om de är väldigt jobbiga att måla skulle jag magnetisera dem.
Jag skulle ha köpt de löst från något av dessa två ställen. Enbart om det är dyra pads, eller om de är väldigt jobbiga att måla skulle jag magnetisera dem.
- speedfreek
Magnetisera strax över armbågen?
Malleus, det låter pääärla! Har du 5 med crux och fem blanka? Några bitz du behöver?
Seregon. Bra tips!
Speedfreek: Bra idé men tror det blir stabilare om Malleus levererar.
/Olof
Seregon. Bra tips!
Speedfreek: Bra idé men tror det blir stabilare om Malleus levererar.
/Olof
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
Hojta om du bestämmer dig för att magnetisera. Har själv gjort det fast med metallshoulderpads till mina power armour-killar med specialvapen, så jag kan alltid ta foton och visa hur jag gjort.
-
Claimh_Solais
skaffa dark eldar bitz och ge mig så får du lite termipads