Alternativ till Chimera?
-
bildsköne bengtsson
Re: Alternativ till Chimera?
nu är ju det här en orkbil men kolla chassit, det är byggt av en chimera med orktrukkhjul!

"det är tur att man inte är som man ska, då kan man va som man vill!" eleganten ifrån vidderna.
Tja, med lite GS så ser hjulen nog inte så himla orkiga ut heller.
Hmm, blir många hjul om man ska byta på alla bilar.
Hmm, blir många hjul om man ska byta på alla bilar.
En bild säger mer än 1000 kaniner
om man tr bort vingarna o sätter larvfötter som sagt så ka ndet väl funka?
kan du använda vingarna till ngt anant kul
- black templars @ time of ending -
Inte kommit på nåt kul att göra med vingarna.paintner skrev:om man tr bort vingarna o sätter larvfötter som sagt så ka ndet väl funka?
Får se vad det blir
En bild säger mer än 1000 kaniner
de kanske kan säljas alt. användas till ngt annat projekt?imp skrev:Inte kommit på nåt kul att göra med vingarna.paintner skrev:om man tr bort vingarna o sätter larvfötter som sagt så ka ndet väl funka?
Får se vad det blir
borde väl funka att ev. göra en flygande land raider eller nått =) haha
- black templars @ time of ending -
-
Silversixx
Battlewagon till Orks. Men du skulle kunna fubba lite och dela ett hjul på mitten och därmed få ett par extra. Ser tunnare och snajsigare ut.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Appropå din bild på stridsfordon med hjul kom jag att tänka på det här gamla projektet:

- speedfreek
Har du packat upp den, tagit en bild och skaffat dig photobucket bara för det här?
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Nej, det där är en gammal bild. Numera är den färdigmålad. Photobucket visade det sig att jag redan hade. 
-
Simon Talltorp
Joakim (jagvetintevadduheterimellannamn) Rapp, det där var det roligaste jag sett sedan:

Jag har haft funderingar på detta ett tag också, jag tror att det lutar åt dom nya colakorkarna (från PETflaskorna) dom kommer se lite lagom teckiga ut tror jag... återkommer med bilder på mockups framöver.

Jag har haft funderingar på detta ett tag också, jag tror att det lutar åt dom nya colakorkarna (från PETflaskorna) dom kommer se lite lagom teckiga ut tror jag... återkommer med bilder på mockups framöver.
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....