i gamla IG codexen var heavy weapon teem två modeller, men i nya är det en modell. Dvs heavy weapon teems i nya codexen skall ha en bas till skilnad från de som fanns i gamla codexen som skulle ha två baser.
Det är bara att göra som jag och bita i det sura äpplet, beställa massa 60mm baser från GW, (2.50£ för 3st) och basa om alla HW teams..
Heavy weapon ogres
Re: Heavy weapon ogres
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Robert Johansson köpte likvärdigt höga 60mm träplattor som inte kostade speciellt mycket. Kanske ett alternativ?Nefrums skrev:i gamla IG codexen var heavy weapon teem två modeller, men i nya är det en modell. Dvs heavy weapon teems i nya codexen skall ha en bas till skilnad från de som fanns i gamla codexen som skulle ha två baser.
Det är bara att göra som jag och bita i det sura äpplet, beställa massa 60mm baser från GW, (2.50£ för 3st) och basa om alla HW teams..
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Jag har letat efter det på nätet men inte hittat. Varifrån fick han tag i dessa?Snot skrev:Robert Johansson köpte likvärdigt höga 60mm träplattor som inte kostade speciellt mycket. Kanske ett alternativ?Nefrums skrev:i gamla IG codexen var heavy weapon teem två modeller, men i nya är det en modell. Dvs heavy weapon teems i nya codexen skall ha en bas till skilnad från de som fanns i gamla codexen som skulle ha två baser.
-
ErikJohannesson
+1! Mycket bra fråga!Henke skrev:Jag har letat efter det på nätet men inte hittat. Varifrån fick han tag i dessa?Snot skrev: Robert Johansson köpte likvärdigt höga 60mm träplattor som inte kostade speciellt mycket. Kanske ett alternativ?
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
-
Silversixx
Tack!