Ett litet projekt.

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Silversixx

Re: Ett litet projekt.

Inlägg av Silversixx »

Gonka Koff skrev:
speedfreek skrev:GW, för helvete!
A faaan! Och glöm inte att använda GW-lim, GW-kniv och GW-filar! Och GW-färg, GW-wash och GW-lack! Sen skall du ha GW-tärningar, GW-måttband och GW-laserpointer. Bara dricka Bugmans Ale, bara läsa GW-böcker och resa till Nottingham på alla semestrar!
Ironiöverdos. Du är för gammal för Ironi herr Lampén, låt de som inte minns Glenn Killing i Manegen ta över nu...

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

ironiska generationen kontra dagisgenerationen :)

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Silversixx skrev:Ironiöverdos. Du är för gammal för Ironi herr Lampén, låt de som inte minns Glenn Killing i Manegen ta över nu...
Pfft! Jag har lärt mig allt som är värt att veta om humor från Sven Melander och Loffe Karlsson. Sån där nytt skit bryr jag mig inte om.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

jag var nykter när jag vaknade men nu börjar det ordna upp sig.

paintner

Inlägg av paintner »

cadelin skrev:jag var nykter när jag vaknade men nu börjar det ordna upp sig.
fan underbaraste linen någonsin =)

för övrigt så fick en passagerare på samma flyg som jag och familjen tog ner till spanien åka rullstol genom tullen/passkontrollen då han var så jävla dyngrak =) detta var på det glada 80-talet när de faktiskt serverade ordentligt med sprit på flygen =))
- black templars @ time of ending -

Jocke Rapp
Site Admin

Inlägg av Jocke Rapp »

Håll er till ämnet tack. När Papa D börjar göra Sven Melander-konverteringar kan ni få återuppta det, men just nu handlar tråden om något annat.

Arg-admin

Användarvisningsbild
MrCheeze

Inlägg av MrCheeze »

Jag fullkomligt älskar iden!

har gjort likande "gladiator" rommar stuk på en del modeller åt folm med just dom där delarna & resultatet har varit varierande men i överlag bra!

istället för bladtoppen skulle du kunna bygga spikklubbor eller mace :D kanske ger mera "hammar" intryck?

annars GO FOR IT! :D
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

MrCheeze skrev:istället för bladtoppen skulle du kunna bygga spikklubbor eller mace :D kanske ger mera "hammar" intryck?
Bra idé, tycker jag
En bild säger mer än 1000 kaniner

Skriv svar