Kortare Prism Cannon
Kortare Prism Cannon
Är det nån som skulle protestera om man kapar ner prism cannon en bit (pratar ju givetvis om den nya i plast). Tycker den är lite för lång. Visserligen så når man ju lite kortare, men det kan det nog vara värt.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Re: Kortare Prism Cannon
Så länge du mäter range från den faktiska nerkortade pipan har jag svårt att se varför någon skulle protestera.
Håller med ovanstående. Det enda du gör är moddar ner din egen range en aning. Ser inget skäl att inte tillåta det.
att modelera till sig nackdelar är det aldrig nån som har nåt emot.. om man därimot modelerade säg en dethstrike så att misilen stack fram ett par tum för att få extra range så skulle det inte vara ok 
Nä, trodde väl inte att nån skulle protestera, men det känndes vettigt att fråga ändå.
Får se hur jag gör, men det kommer troligtvis bli lite kortare prism cannons
Får se hur jag gör, men det kommer troligtvis bli lite kortare prism cannons
För att man har oftast problem att nå med Deathstrike missilesevr skrev:Håller med ovanstående. Det enda du gör är moddar ner din egen range en aning. Ser inget skäl att inte tillåta det.
Veckans underdrift, du bygger ju vypers av dem?imp skrev:... lite kortare prism cannons
Hur kort är lite kortare? Nu vill vi allt se bilder. Pratar vi bakre luckor i två rader i trident-class?
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Nja, just prism cannons bygger jag ju inte vyppers av, bara tornn. Men jag kommer ha såna torn på prismorna också.
- speedfreek
Dina Vypers kommer bli skitsnygga!