Här nedan sju gamla klassiker på rad, från olika eror av mitt målande. Klicka för större bild.

Från vänster:
1. Den första eller möjligen andra 40k-modell jag målade. Utan primer direkt på metallen. Köpte denna låda death company från en butik som skulle läggas ner sommaren 1997.
2. Dark elf sorceress i plast målad för en lokal målartävling i Kiruna runt 2000
3. Life wizard i plast, förmodligen målad sommaren 2001. Notera frihandade samiska symboler.
4. Terminator i min första färdiga 40k-armé, målad under 2002. Färgschemat lånat från en golden daemon-vinnare runt 1995 (white dwarf 193 och 205)
5. Sister of battle för målartävling våren 2005. Mitt första försök med färgpalett och vallejo-färger
6. Eldar ranger-prototyp i samband med nytt eldarcodex och foundation-färger hösten 2007. Fortfarande kär i den modellen och riktigt nöjd med mitt resultat. För drygt färgschema att måla klart en hel armé i så det blev aldrig av.
7. Salamander, våren 2014. En av de första modeller jag målade i mitt nuvarande marineprojekt.
Edit: hittade originaltråden