Vallejo game air!
Vallejo game air!
Någon som sett att vallejo släpper en ny airbrush range (vallejo game air) ?Någon kanske till och med har testat dem?
Jag beställde precis ett antal av dem fr UK. Men om någon vet en svensk återförsäljare hade jag varit tacksam?
Jag beställde precis ett antal av dem fr UK. Men om någon vet en svensk återförsäljare hade jag varit tacksam?
Re: Vallejo game air!
Trevligt! Använder själv VMA mycket och gillar att de är så lättanvända. Har dock tendens att släppa i "sjok" om man paint-Chippar så gillar man den tekniken får man vara försiktig.
Sent from my iPhone using Tapatalk
@ismeno: tack för tipset!
Använder du vallejos thinner när/om du spär färgerna?
Jag köper alla mina valejo färger på Wirströms hobby. Kan kolla efter om dom säljer dom om det e så att du är sthlm baserad.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Brukar inte späda men om det behövs så V-förtunning ja. Har du hunnit prova de nya färgerna?MITTZ skrev:@ismeno: tack för tipset!
Nej beställde igår. Borde vara här nästa vecka.
Kör du vma rätt ur burk alltså? Får du inte mkt dry tip då?
Jag e tokny på det här...
Inte så det stör mig. Deras vita och ett par till jag inte minns just nu är dock väl tjocka, så de späder jag om det är större ytor som ska målas.MITTZ skrev:Nej beställde igår. Borde vara här nästa vecka.
Liten necro här. Nån som har sett vallejo game air i nån svensk webstore? Eller en butik i göttlaborg?