Det är 8 lådor nya Mek Guns =)daskad skrev:Tror hårt på att köra ghaz supplement med ghaz command squad eller mega nob squadsen
Vad är det i lådorna längst upp till höger?
Limma lite Orker =)
Re: Limma lite Orker =)
Ja jag var tvungen att införskaffa den lådan då modellerna är sjukt häftiga =)Flogger skrev:Så jävla coolt med gamla Nobz!! Saknar den sortens förpackningar, påminner om när man var barn och spelade
Ja därav så köpte jag 5 nya meganobz boxar, tror det kommer vara riktigt bra faktisktdaskad skrev:Tror hårt på att köra ghaz supplement med ghaz command squad eller mega nob squadsen
Vad är det i lådorna längst upp till höger?
Och när börjar själva limmandet? 
.. Och när kommer bilderna på resultatet?John_F skrev:Och när börjar själva limmandet?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
- guildmaster
- Kontakt:
Imponerande hög. Lycka till med projektet.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
Nu har limmandet börjat då semestern är slut!
Började med fem Mek guns, 3 Traktors och 2 Kustom mega kanons. Det blir 3st KMK till men känner att jag tar något annat först, velar mellan MegaNobz eller Morkonauten =)
Började med fem Mek guns, 3 Traktors och 2 Kustom mega kanons. Det blir 3st KMK till men känner att jag tar något annat först, velar mellan MegaNobz eller Morkonauten =)
- Bilagor
-
- Mekguns
- 20140805_200048.jpg (99.27 KiB) Visad 1614 gånger
-
- Mekguns
- 20140805_200037.jpg (99.2 KiB) Visad 1614 gånger