Exocrine och deras armar

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Kerrai

Exocrine och deras armar

Inlägg av Kerrai »

Är det många som känner sig brutalt kränkta om man sätter på henne krossar klorna (som är ca 6ggr tuffare, matematiskt)
De kan ju inte ens ha klorna, så ingen borde bli ledsen om de kommer med lite tuffare klor istället... eller?
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015

Re: Exocrine och deras armar

Inlägg av DHettNeck »

Det är ett tydligt wysiwyg-brott. För folk som inte har stenkoll på nidzen blir det väldigt rörigt. Typ som att sätta en powerfist på Tigurius för att man tycker att det är coolt.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Användarvisningsbild
fredrik

Inlägg av fredrik »

Kerrai skrev:Är det många som känner sig brutalt kränkta om man sätter på henne krossar klorna (som är ca 6ggr tuffare, matematiskt)
De kan ju inte ens ha klorna, så ingen borde bli ledsen om de kommer med lite tuffare klor istället... eller?
Rule of cool - kör på säger jag! :)

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

DHettNeck skrev:Det är ett tydligt wysiwyg-brott. För folk som inte har stenkoll på nidzen blir det väldigt rörigt. Typ som att sätta en powerfist på Tigurius för att man tycker att det är coolt.
Tycker precis tvärtom.. Folk som inte har koll ser ändå bara en massa klor och skit, och de som har koll vet att man inte kan ha krossa-klorna. Liiiite skillnad på en power-fist (edit: djävla auto-correct) som alla (and their mums) vet vad den gör.

@OP: kör så det ryker.
Senast redigerad av 1 L3go, redigerad totalt 9 gånger.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015

Inlägg av DHettNeck »

L3go skrev:
DHettNeck skrev:Det är ett tydligt wysiwyg-brott. För folk som inte har stenkoll på nidzen blir det väldigt rörigt. Typ som att sätta en powerfist på Tigurius för att man tycker att det är coolt.
Tycker precis tvärtom.. Folk som inte har koll ser ändå bara en massa klor och skit, och de som har koll vet att man inte kan ha krossa-klorna. Liiiite skillnad på en power-frist som alla (and their mums) vet vad den gör.

@OP: kör så det ryker.
Håller inte med. Jag har koll på hur crushing claws ser ut och vad dom gör, men att just detta monstret inte kan köpa dom är extremt svårt att ha koll på.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Xeed

Exocrine och deras armar

Inlägg av Xeed »

För mig är det rätt enkelt antingen gäller wysiwyg eller så gör det inte det.
Att lägga ansvaret för tolkning hos din motståndare känns ju inte riktigt fair om du frågar mig.

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Kör på. Har haft crushing claws på mina tervigons i flera år utan att ha spelat med dem och ingen har sagt ett skit.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Skriv svar