Fiends
Fiends
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1630060a
Skulle dessa funka som Fiends of Slaanesh? Rosa och med lite taggar och klor o skit.
Skulle dessa funka som Fiends of Slaanesh? Rosa och med lite taggar och klor o skit.
Re: Fiends
Nej. De är Khymeras. Och de är betydligt lägre över havet än vanliga Fiends...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Fiends
Ja jo jag vet. Men det kan man ju lösa med lite skrot på baserna. Men original fiendsen är så jäävla fula.
Som vanligt tycker jag att om det är snyggt är det okej. Att spela med Khymeras som Fiends är inte okej. Att konvertera och måla Khymeras så att de passar in i en Demonarmé och tydligt förstås att de är Fiends är okej.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- Skcuzzlebumm
För mig dem är för kort/lite. Fiends står högre än en rhino. Khimeras är mycket kortare. Det är för stort skilnad mellan dem för mig till godkände det.
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Fiends
Som jag skrev kan man ju sätta dem på stenar osv. Så att de blir tillräckligt höga.
- Skcuzzlebumm
missed thatLillePer skrev:Som jag skrev kan man ju sätta dem på stenar osv. Så att de blir tillräckligt höga.
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...