kvinnligt huvud
Re: kvinnligt huvud
Arwen kanske? var väl inga överdrivna kvinnliga former men den såg inte så hemsk ut på hemsidan.
Ja' än't bittä'!
Tack för alla tips!
Känns inte som jag riktigt hittat något jag gillar till 100% men det är å andra sidan ganska omöjligt.
Har några känningar kvar, kommer något huvud på posten snart och så, kanske ser de skitbra ut i verkligheten. Men generellt, det man kan se på bilder av kvinnliga figurer, så är det lite för grova drag på de flesta huvudena för att jag skall godkänna dem som alviskt översnygga. Sedan vet jag inte om jag gillar en skrikande tjejja heller...
Så har ni fler idéer så kom gärna med dem.
Men till slut kanske man måste inse att man bör sänka kraven. Det har ju hänt förr det med...
Oftast på krogen. Typ fem i tre..
Känns inte som jag riktigt hittat något jag gillar till 100% men det är å andra sidan ganska omöjligt.
Har några känningar kvar, kommer något huvud på posten snart och så, kanske ser de skitbra ut i verkligheten. Men generellt, det man kan se på bilder av kvinnliga figurer, så är det lite för grova drag på de flesta huvudena för att jag skall godkänna dem som alviskt översnygga. Sedan vet jag inte om jag gillar en skrikande tjejja heller...
Så har ni fler idéer så kom gärna med dem.
Men till slut kanske man måste inse att man bör sänka kraven. Det har ju hänt förr det med...
Oftast på krogen. Typ fem i tre..
- speedfreek
Kolla igenom High Elf Maiden Guards. Där finns en del olika kvinnohuvuden. Vet inte om GW säljer dem fortfarande men annars e-bay.
Lhamaean (hur det nu stavas) ur DE-rangen är väl rätt najs också? Skriker inte, smalt ansikte. Stenhård.
Visserligen FineCast, men det går väl ändå?
Visserligen FineCast, men det går väl ändå?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...