Shadowgames 2013 ställs in

Turneringar som hålls av Shadowplayers i Hallstahammar

Moderator: Tjarls

Användarvisningsbild
Tjarls
Inlägg: 125
Blev medlem: 24 jan 2012, 22:49

Shadowgames 2013 ställs in

Inlägg av Tjarls »

Goddagens,

Jag måste tyvärr meddela något väldigt sorgligt ikväll och tyvärr ganska tätt inpå. Shadowgames 2013 kommer att ställas in.

Det finns flera orsaker till detta men huvudsakligen ligger det i att vi är två personer som gör allt jobb, och vi var två personer som gjorde det huvudsakliga jobbet även förra året. Vi brände tyvärr ut oss vad gäller arrangerandet förra året då vi byggde upp majoriteten av all terräng på ett halvårs tid (ca 800-1000 ideella timmar var, bara på terrängen). Ambitionen var större än orken.

Jag måste även nämna att det gör riktigt ont att offentliggöra detta, speciellt med tanke på den respons vi fick förra året och den mängden förhoppningar som skapats inför året. Jag vill klargöra att detta beslut inte har något alls med er spelare att göra. Ni har skänkt oss otroligt mycket glädje och värme och vi kommer bära med oss detta inför framtiden.

Jag vill inte lova att vi kommer tillbaka, men det är ambitionen. Vi tycker fortfarande att det är kul men för iår finns inte peppen och orken.

Har ni några frågor eller liknande så besvarar jag gärna dem här eller på mail. tjarls@shadowplayers.se

Charles Metzmaa

Användarvisningsbild
kelaino
Inlägg: 749
Blev medlem: 10 nov 2008, 09:44
Ort: Uppsala

Re: Shadowgames 2013 ställs in

Inlägg av kelaino »

Tråkigt, men jag vill ändå berömma er dels för eran insatts förra åter och dels för att ni har insikten och modet att ställa in i stället för att köra, huvudet-först, in i väggen. Hoppas ni hittar de förutsättningar som behövs för en återkomst!
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-

Skriv svar