Shadowgames 19-21 okt

Turneringar som hålls av Shadowplayers i Hallstahammar

Moderator: Tjarls

Användarvisningsbild
DarkMessiah
Inlägg: 378
Blev medlem: 13 feb 2012, 12:32
Ort: Hallstahammar

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av DarkMessiah »

Kommer bli fint serru!

Användarvisningsbild
Tjarls
Inlägg: 125
Blev medlem: 24 jan 2012, 22:49

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Tjarls »

http://www.vastmanland.tv/

Vi var med på tv idag ^^ Ca 5:50 in i klippet

Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Halvar »

ingen mer än mig som har målarpanik?
jag har 2 tyrant guards att konvertera till, en trygon att piffa till, ett swarmlordhuvud att fixa och bygga någon slags twin linked devourer x2 till flyranten, sen ska trygon, swarmlord, tyrant guards, tervifexens crushing claws, flyrantens vingar + vapen målas, och det är bara om jag inte glömt något.
och just det, jag lär hitta min andra trygons huvud...
och sen baser till på det.
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Inlägg: 11197
Blev medlem: 07 nov 2008, 07:21
Ort: Uppsala

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av DHettNeck »

Tjarls skrev:http://www.vastmanland.tv/

Vi var med på tv idag ^^ Ca 5:50 in i klippet
:)
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Blom »

Oj vad Hallstadhammar uppmärksammar shadowgames :o Det värmer enns nörd hjärta att nyhyterna, ICA och säkert något mer jag missat ger det uppmärkshet.

Tyvärr blev det något tokigt med min lista (GK lista 4 (räknat uppifrån). Det ska vara två plasmor och inte två meltor i min 5manna accolyt grupp i razorback. Jag kan byta till melta om arr/med spelare vill det. men spelar ju heldre med två plasma :roll:

Förövigt är jag jätte pepp nu! Nu är resan planerad, armen ska få lite flashigare baser (bara för shadowgames skull!) Eller ja gul, bleka sanade baser ska få gul/blekt gräs på sina ställen men ah ;)
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Neth_Oni »

"Från Warhammer till hockey"... jepp, så är det. Snart är det en officiell sport som direktsänds på tv! :)

Clara
Inlägg: 143
Blev medlem: 19 nov 2008, 23:27
Ort: Uppsala

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Clara »

Gonka Koff skrev:Hahaha!!
Det är ju själva fan att det krävs en stockholmare för att fixa lite street cred till sällskapet. Vad försiggår på Hallstahammars Brukshotell på lördag?... hellre där än Berlin, Sthlm eller New Orleans ;) ;) ;)
(hoppas Clara inte läser det här... åsså var det det där med GoGender... Bää!! Jag kommer fan aldrig bli sådär pk som man ska va! :oops: )
Jag läste det där..

Användarvisningsbild
Tjarls
Inlägg: 125
Blev medlem: 24 jan 2012, 22:49

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Tjarls »

Halvar skrev:ingen mer än mig som har målarpanik?
jag har 2 tyrant guards att konvertera till, en trygon att piffa till, ett swarmlordhuvud att fixa och bygga någon slags twin linked devourer x2 till flyranten, sen ska trygon, swarmlord, tyrant guards, tervifexens crushing claws, flyrantens vingar + vapen målas, och det är bara om jag inte glömt något.
och just det, jag lär hitta min andra trygons huvud...
och sen baser till på det.
Lycka till :)
Blom skrev:Oj vad Hallstadhammar uppmärksammar shadowgames :o Det värmer enns nörd hjärta att nyhyterna, ICA och säkert något mer jag missat ger det uppmärkshet.

Tyvärr blev det något tokigt med min lista (GK lista 4 (räknat uppifrån). Det ska vara två plasmor och inte två meltor i min 5manna accolyt grupp i razorback. Jag kan byta till melta om arr/med spelare vill det. men spelar ju heldre med två plasma :roll:

Förövigt är jag jätte pepp nu! Nu är resan planerad, armen ska få lite flashigare baser (bara för shadowgames skull!) Eller ja gul, bleka sanade baser ska få gul/blekt gräs på sina ställen men ah ;)
Samhället engagerar sig bara så mycket som man ger dem möjligheten :) Jag har legat på och tjatat lite högt och lågt :)

Användarvisningsbild
DarkMessiah
Inlägg: 378
Blev medlem: 13 feb 2012, 12:32
Ort: Hallstahammar

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av DarkMessiah »

Halvar skrev:ingen mer än mig som har målarpanik?
jag har 2 tyrant guards att konvertera till, en trygon att piffa till, ett swarmlordhuvud att fixa och bygga någon slags twin linked devourer x2 till flyranten, sen ska trygon, swarmlord, tyrant guards, tervifexens crushing claws, flyrantens vingar + vapen målas, och det är bara om jag inte glömt något.
och just det, jag lär hitta min andra trygons huvud...
och sen baser till på det.
En aning..
6 flamers
1 prins
6 screamers
Fateweaver
2 plaguebearers
Allt det grova är nästan färdigt, så nu börjar detaljpillandet..
Plus att kvinnfolket i hushållet tydligen tycker att tentaplugg är viktigare och kräver hjälp... >.<

Så en viss känsla av panik börjar infinna sig ^^

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Serpent »

Jag ska måla dit runor på en Razorback, måla om packmarkings på två gubbar och sen lacka Razorn. Det är typ det. :D
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Skriv svar