Ris och Ros Battle of the GoBs

Turneringar i Jönköping

Moderatorer: GoB40k, Flogger, Gullberg

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Ris och Ros Battle of the GoBs

Inlägg av Flogger »

Jag och Gullberg tyckte helgen blev mycket lyckad trots två avhopp i slutet och det ledde ju till att jag, Samuel och Gullberg fick hoppa in och spela alla tre och det fann vi allt lite lustigt :)

Detta var vår första turnering som vi arrangerade och vi hade jätteroligt och hoppas ni med hade det. Vi tyckte 3000p var väldigt roligt faktiskt och är sugna på att fixa en så stor turnering igen.

Nästa gång blir det ännu bättre nu när vi lärt oss lite om hur saker och ting fungerar :)

Så ge oss nu lite konstruktiv kritik på hur helgen var, kunde varit bättre eller hur bajsdålig ni tyckte den var :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Ris och Ros Battle of the GoBs

Inlägg av LillePer »

Det sämsta med helgen var att jag inte kunde vara med. Nästa gång då jävlar!
Sen är jag nyfiken hur 3000p funkade som turneringsform.

Gullberg
Inlägg: 211
Blev medlem: 07 nov 2012, 10:52

Re: Ris och Ros Battle of the GoBs

Inlägg av Gullberg »

Risken för att vara vinklad här men tycker utifrån vad jag såg som arrangör och även spelandet av en match att det funkar bra men att man kanske ska utöka till 5h. Men det förs redan diskussion om en ny 3k turnering till hösten men även en 1500 poänger om någon månad.
Som arrangör var det lite tråkigt att vi inte blev så många som vi hare planerat för men kan varit bra eftersom detta var vår första turnering.

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Ris och Ros Battle of the GoBs

Inlägg av daskad »

Jag tyckte att turneringen var aweesome och att arret var grymt. Jag skulle inte vilja ha längre matcher, 4h räcker gott och väl.

Det enda negativa var att jag fick möta en bitterfitta i sista matchen! Någon jävel som ostade på med massa Storm (insert random flyer name here). ;)
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Ris och Ros Battle of the GoBs

Inlägg av Flogger »

Tack Felix! :)

Ni andra som var med får gärna komma med synpunkter, om ni är tysta antar vi att allt var 110% perfekt ;)


Nästa gång kommer vi dock kunna erbjuda sovplats till alla som vill ha det!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Desertlord
Inlägg: 696
Blev medlem: 27 okt 2008, 20:06
Ort: Norrköping

Re: Ris och Ros Battle of the GoBs

Inlägg av Desertlord »

Precis.

I början upplevde jag att deployment tog en jäkla tid men så mycket poäng vi spela med men på något sätt så rulla det på ändå. Tid Limit per match kändes också lite tajt men jämnades också ut med att alla Missions var ganska enkla i sin byggnad så man hade ändå ganska klart för sig vad man skulle göra.

Till sist trevliga matcher, trevliga människor och kommer garanterat igen och i hopp om fler spelare.

PS: Jävligt bra pizzeria
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

Skriv svar