Wettcon ställningar och resultat

Turneringar i Jönköping

Moderatorer: GoB40k, Flogger, Gullberg

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Wettcon ställningar och resultat

Inlägg av Flogger »

Nurgle skrev:Hur vet man vad som är målnings- respektive sportsmannapoäng? Jag tänker främst så man har något att sikta på till nästa gång?
Jag var lite stressad när jag satt och adderade allting så la bara ihop allting.

Däremot kan jag säga att de flesta av er landade runt 12-18 i målning och 0-6 i sportsmanship, däremot var det några som kammade hem massor på målning (benmannen, Anton, ek t.ex.) och en del massor på sportsmanship (Kosh, Karl, Kjelle).

Kort sagt, måla som Anton och var trevlig som Kosh så vinner du allt nästa gång! ;)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Nurgle
Inlägg: 1971
Blev medlem: 11 okt 2014, 12:30
Ort: Saltsjö-Boo
Kontakt:

Re: Wettcon ställningar och resultat

Inlägg av Nurgle »

Flogger skrev: Däremot kan jag säga att de flesta av er landade runt 12-18 i målning och 0-6 i sportsmanship, däremot var det några som kammade hem massor på målning (benmannen, Anton, ek t.ex.) och en del massor på sportsmanship (Kosh, Karl, Kjelle).

Kort sagt, måla som Anton och var trevlig som Kosh så vinner du allt nästa gång! ;)
Målningspoängen är roligast att ha som mål. Det hjälper ju till i den dagliga hobbyn att ha något att jobba mot. Jag är ju ganska otrevlig så det där andra sociala bjäfset får nån annan kamma hem ;)

Skriv svar