GoB-Open 15-16 February

Turneringar i Jönköping

Moderatorer: GoB40k, Flogger, Gullberg

Användarvisningsbild
refabricated
Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Inlägg: 5051
Blev medlem: 10 maj 2010, 10:50

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av refabricated »

Det gör du oftast upp med din motståndare.
Personligen så bryr jag mig inte om storleken på objektiv, bara alla på bordet är av samma storlek och vi kommit överens om hur vi vill spela dem(mäta från kant eller mitten).
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013" ;)
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!

SamuelB
Inlägg: 470
Blev medlem: 16 mar 2012, 10:37
Ort: Jönköping

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av SamuelB »

Bara för att vara extra tydlig. Omålade figurer kommer att plockas bort-

Joakim
Inlägg: 2058
Blev medlem: 19 apr 2009, 20:28

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av Joakim »

Har någon en Bastion med Icarus som skall på GoB som kan tänka sig låna ut den till våran Amerikanska besökare!

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av daskad »

Jag har en bastion om någon kan slänga fram en icarus. Fast den kanske inte är så bra. Den har en bas :P
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av LillePer »

En icarus står på gast. Men kanske Hylander kan ta med en sådan där blå tok bastion?

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av Hylander »

LillePer skrev:En icarus står på gast. Men kanske Hylander kan ta med en sådan där blå tok bastion?
Tyvärr skall inte därom. Dock har jag en egen fast inte målad....
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Joakim
Inlägg: 2058
Blev medlem: 19 apr 2009, 20:28

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av Joakim »

Behövs inte längre.

Dugg
Inlägg: 51
Blev medlem: 08 apr 2011, 19:44

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av Dugg »

I am sorry to say I have some bad news. I had to change my flight over because of work and will now miss the tournament. I hope I can get the chance to see some of you guys while I'm over there. I will be coming in on Tuesday after the event now. I am pretty bummed and was really looking forward to the event as well as meeting you guys in person.

I will talk to Joakim about bringing up some TableWar prizes for the event even though I will not be there.

I will be coming over for 3 weeks in the Summer as well. I hope I will be able to find an Event up in Stockholm while I'm there and get the chance to meet some of you in person.

SamuelB
Inlägg: 470
Blev medlem: 16 mar 2012, 10:37
Ort: Jönköping

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av SamuelB »

Dugg skrev:I am sorry to say I have some bad news. I had to change my flight over because of work and will now miss the tournament. I hope I can get the chance to see some of you guys while I'm over there. I will be coming in on Tuesday after the event now. I am pretty bummed and was really looking forward to the event as well as meeting you guys in person.

I will talk to Joakim about bringing up some TableWar prizes for the event even though I will not be there.

I will be coming over for 3 weeks in the Summer as well. I hope I will be able to find an Event up in Stockholm while I'm there and get the chance to meet some of you in person.
That was sad. I was looking forward too have you on the tournament. Hopefully can you come to us another time and we didnt scare you away :twisted:

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av Papa D »

Tja

Visst blivit så att jag e gräs änkling denna helg.

Får jag komma å kriga om det finns plats i en bil?

Om ja så tänkte jag spela:

SM/Tau om jag får ihop nåt annars Crons/tau

Har inte tittat på listor då jag kom på i går natt att jag skulle kunna åka.

Hoppas det går bra.

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Skriv svar