GoB-Open 15-16 February

Turneringar i Jönköping

Moderatorer: GoB40k, Flogger, Gullberg

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av Flogger »

Dugg skrev:
Flogger, that FAQ is referring to (ALL) spells that are not direct damage spells, which Jaws does not do direct damage so how is this FAQ statement irrelevant? This FAQ effects ALL spells, Puppet, Jaws, Weaken Resolve and other spells of this nature no matter what "Edition" power they are.

An issue about waiting until the Tournament is that I will not know all of your house rules and this will throw off my strategies and tactics. The worst thing is to not find out about a house rule until it happens in the middle of a game. Do you have a FAQ on these rules for me to read?

And Flogger I will buy that first round of beer, or Fika, when we sit down and talk rules. ;-)

I hope you understand I am just talking rules here and trying to understand what rules you have there. I hope this does not come across as arguing rules because I want my way or something. Like I said, it is not that big of an issue for me to change my list, if i can, as long as it is clear that this is the way you will be ruling Grav/Jaws. It is just a real bummer because I have been working really hard to get this List built and painted, as well as looking forward to trying my first goofy "DeathStar" and now I'm out of time to figure out any last minute changes.
I very much consider JAWS is a direct damage spell. I-test or Die. I also do not consider it a witchfire power which is what the FAQ is referring to. Puppet or weaken resolve (also not a withfire) can't hurt you at all. This is not a house rule, it's how we interpret the rules :)

If this makes a big difference in your army then make minimal changes and send the list to Samuel, then we'll see if he accepts :)

Looking forward to meeting you Dugg! :D
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av LillePer »

Although Puppetmaster is a witchfire. ;)

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av Flogger »

LillePer skrev:Although Puppetmaster is a witchfire. ;)
I was referring to weaken resolve ;)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

SamuelB
Inlägg: 470
Blev medlem: 16 mar 2012, 10:37
Ort: Jönköping

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av SamuelB »

Zurken skrev:Är det för sent att anmäla sig? Annars vill Alexander Merinen vara med och leka :).

Har bokat bil och allt, så denna gången kommer jag dyka upp om ingen stoppar mig!
Eftersom listorna inte har hunnit komma ut ännu så är det lugnt.
Liten update. Listorna kommer komma ut imorgon så ni får tråna efter dom en natt till.

Användarvisningsbild
refabricated
Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Inlägg: 5051
Blev medlem: 10 maj 2010, 10:50

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av refabricated »

SamuelB skrev:
Zurken skrev:Är det för sent att anmäla sig? Annars vill Alexander Merinen vara med och leka :).

Har bokat bil och allt, så denna gången kommer jag dyka upp om ingen stoppar mig!
Eftersom listorna inte har hunnit komma ut ännu så är det lugnt.
Liten update. Listorna kommer komma ut imorgon så ni får tråna efter dom en natt till.
RAAAAAAAUUUWWWWWWWRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013" ;)
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!

SamuelB
Inlägg: 470
Blev medlem: 16 mar 2012, 10:37
Ort: Jönköping

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av SamuelB »

refabricated skrev:
SamuelB skrev:
Zurken skrev:Är det för sent att anmäla sig? Annars vill Alexander Merinen vara med och leka :).

Har bokat bil och allt, så denna gången kommer jag dyka upp om ingen stoppar mig!
Eftersom listorna inte har hunnit komma ut ännu så är det lugnt.
Liten update. Listorna kommer komma ut imorgon så ni får tråna efter dom en natt till.
RAAAAAAAUUUWWWWWWWRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annars kan jag släppa bara din lista Svensson om det skulle kännas bättre

Dugg
Inlägg: 51
Blev medlem: 08 apr 2011, 19:44

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av Dugg »

I am looking forward to meeting everyone and seeing some of you guys again. This will be really fun.

Dugg
Inlägg: 51
Blev medlem: 08 apr 2011, 19:44

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av Dugg »

How do you play Flying MCs, can I Jaws them?

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av Flogger »

Dugg skrev: Flying MCs, can I Jaws them?

Definitely! You'll just have to ground them first ;)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Re: GoB-Open 15-16 February

Inlägg av Jörgen »

Läste nyss nått i simb4´s målar tråd om 40mm baser för objektiven. Så mina nygjorda 25mm objektiv funkar altså inte till denna turnering eller?

Skriv svar