Summerfight 4-5/8 2012

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Summerfight 4-5/8 2012

Inlägg av daskad »

Felix Thuresson måste tyvärr avboka sig.

Vill inte gå kort om pengar när jag ska flytta i augusti
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Michael Carl
Inlägg: 994
Blev medlem: 05 nov 2008, 11:14

Re: Summerfight 4-5/8 2012

Inlägg av Michael Carl »

Boggalogg skrev:
Styranimon skrev:Och när ungefär kommer missions ut?
Ang VP/KP får vi se hur det blir. Missions kommer inom kort.
Något nytt om uppdragen?

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Summerfight 4-5/8 2012

Inlägg av Hylander »

Efter dubbeln i vbg så förordar jag att de gamla victory pointsen för enheter skrotas och att vi kör objektiv rätt av. Klart befriande!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Summerfight 4-5/8 2012

Inlägg av LillePer »

Är det ok att ha med en wraithseer?
Mattias lade in det i listan av "ok" IA saker, men vet inte om det är officiellt. Har frågat och väntar på svar.

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Summerfight 4-5/8 2012

Inlägg av Katarsis »

SVFAQn är inte uppdaterad och anpassad till 6th så jag skulle inte rekommendera att använda den rakt av. Vill ni tillåta IA så skulle jag göra som så att låt folk skicka in listor med IA-element, kolla på dem som folk vill använda och gör sedan en bedömning om de bör tillåtas (och låt sedan folk göra om sina listor om de inte tillåts). På så sätt slipper ni allt jobb med att gå igenom alla IA innan turneringen.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Summerfight 4-5/8 2012

Inlägg av LillePer »

Ok bogg/putte är wraithseer ur imperial armour 2 ok? Den har fått psyket regler för 6th och min lista finns i delen med armelistor.

Användarvisningsbild
Boggalogg
Inlägg: 500
Blev medlem: 27 jan 2010, 08:31
Ort: Kinna
Kontakt:

Re: Summerfight 4-5/8 2012

Inlägg av Boggalogg »

LillePer skrev:Ok bogg/putte är wraithseer ur imperial armour 2 ok? Den har fått psyket regler för 6th och min lista finns i delen med armelistor.
I brist på bättre vetande - kör på! Putte är i Danmark, och vi hinner nog inte vänta på att han ska komma hem och ta ett beslut. Och den har ju varit ok i alla fall, så...

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Summerfight 4-5/8 2012

Inlägg av Hylander »

LillePer skrev:Ok bogg/putte är wraithseer ur imperial armour 2 ok? Den har fått psyket regler för 6th och min lista finns i delen med armelistor.
Jag anser att allt IA bör stanna hemma i början tills updates om deras regler täcker allt. Finns det inga regeltveksamheter så kan man ju såklart överväga att tillåta grejer.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Snot
Inlägg: 1472
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Summerfight 4-5/8 2012

Inlägg av Snot »

Jag blev osäker på om jag sagt till eller inte, och jag beklagar om jag glömt det, men jag fick tydligen inte ledigt så jag kan inte komma ner :(

Robert Cederlund
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Summerfight 4-5/8 2012

Inlägg av LillePer »

Vilka kör från Göteborg lördag morgon??

Skriv svar