Gamers weekend 2020 - ITC

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: Gamers weekend 2020 - ITC

Inlägg av fauh »

Serpent skrev:
25 jan 2020, 15:25
Jag har läst en lista och är redan bitter.
Vem är den skyldige? :D

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Gamers weekend 2020 - ITC

Inlägg av Serpent »

fauh skrev:
25 jan 2020, 18:09
Serpent skrev:
25 jan 2020, 15:25
Jag har läst en lista och är redan bitter.
Vem är den skyldige? :D
Pär Hylander. Sen läste jag lite fler och blev mest bara uppgiven.

För det tredje så inser jag att GW slopat/legendat CSM-karaktärer på hoj, men vanliga SM-karaktärer kan få extra T och W.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Pellesvall
Inlägg: 42
Blev medlem: 01 maj 2018, 18:06

Re: Gamers weekend 2020 - ITC

Inlägg av Pellesvall »

Har gått in i pepp-mode nu!! Hur är situationen i M-wolf land? Är snöröjningen igång? Behöver man vara beväpnad på gatorna? Finns risk för rovdjursattacker? Kommer Putte vara kopplad eller behöver man vara rädd för angrepp?

Peeeeppppp!

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: Gamers weekend 2020 - ITC

Inlägg av fauh »

Pellesvall skrev:
28 jan 2020, 09:56
Har gått in i pepp-mode nu!! Hur är situationen i M-wolf land? Är snöröjningen igång? Behöver man vara beväpnad på gatorna? Finns risk för rovdjursattacker? Kommer Putte vara kopplad eller behöver man vara rädd för angrepp?

Peeeeppppp!
Jag hör redan svaga toner av en illa stämd banjo som en viskning i de skånska vindarna.

HerrAulin
Inlägg: 3
Blev medlem: 09 nov 2018, 08:09

Re: Gamers weekend 2020 - ITC

Inlägg av HerrAulin »

Pellesvall skrev:
28 jan 2020, 09:56
Har gått in i pepp-mode nu!! Hur är situationen i M-wolf land? Är snöröjningen igång? Behöver man vara beväpnad på gatorna? Finns risk för rovdjursattacker? Kommer Putte vara kopplad eller behöver man vara rädd för angrepp?

Peeeeppppp!
Hört det ryktas att Putte kommer vara frisläppt denna helg, men om det skulle vara så att han beter sig hotfullt så är det bara att krama han! Han börjar då spinna som en lite katt.
Och så klart, PEEEPPPPPP!!!!

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Gamers weekend 2020 - ITC

Inlägg av Serpent »

En praktisk fråga: vilken sorts skor är att rekommendera under spelet? Vanliga sneakers? Tofflor? Strumpfötter? (När vi lirade i idrottshallen var det ju en förståelig skogräns, t ex.)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Gamers weekend 2020 - ITC

Inlägg av Hylander »

Serpent skrev:
26 jan 2020, 06:54
fauh skrev:
25 jan 2020, 18:09
Serpent skrev:
25 jan 2020, 15:25
Jag har läst en lista och är redan bitter.
Vem är den skyldige? :D
Pär Hylander.
LYSANDE!

Det värmer att jag kan se till att turneringen blir som vanligt. Vad hade en GW turnering utan en redigt BITTER Linus varit?
VI myser med en öl lite senare och lite gött tjöt för det är ju det "turneringen" egentligen handlar om.
:wub:

P.S. Spelade i både i måndags och tisdags och har sjuk abstinens. PEPP!!!! D.S.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Youndi
Inlägg: 307
Blev medlem: 07 apr 2016, 22:13

Re: Gamers weekend 2020 - ITC

Inlägg av Youndi »

Serpent skrev:
29 jan 2020, 20:09
En praktisk fråga: vilken sorts skor är att rekommendera under spelet? Vanliga sneakers? Tofflor? Strumpfötter? (När vi lirade i idrottshallen var det ju en förståelig skogräns, t ex.)
Bra fråga. I delar av lokalen får man inte ha ytterskor. Det kan vara en bra idé att ha med jympaskorna, tofflor, sockeplast el dyl.

Mr_riot
Inlägg: 753
Blev medlem: 31 mar 2009, 21:00

Re: Gamers weekend 2020 - ITC

Inlägg av Mr_riot »

Såklart måste jag ju lämna återbud till helgen så jag ligger hemma med feber :( men kan någon ta på Bogg och Thorén åt mej så som inte känner sig bortglömda? ;) :wub:

Skriv svar