Piss och pannkaka Summerfight 2017

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

patrik thoren
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 aug 2009, 15:53

Piss och pannkaka Summerfight 2017

Inlägg av patrik thoren »

Vi på M-Wolf vi tacka alla som deltog i helgens turnering.
Vi märkte att det flöt på och alla hade roligt samt att ni var väldigt måna om er egen trivsel och de önskemål som vi hade till er.
Ni som deltog skötte skuldsedeln för godis/läsk samt egenstädning på ett exceptionellt vis.

Har ni några funderingar eller det som var bra, mindre bra eller det som var obra skriv gärna ner det så vi kan kanske fixa till det även bättre nästa gång vi ses.


Med vänlig hälsning
Putte, Husak´s, Berg, Strand och Bogg (fast han ej kunde medverka men ändå gjorde ett besök)

WAAAAGH! :mrgreen:

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: Piss och pannkaka Summerfight 2017

Inlägg av fauh »

Tack själva är det för en riktigt myyyysig turnering! Bra fixat med vädret! Hoppas ni fortsätter med det ;-)

Det enda var det jag nämnde! Utgången dricka, örk! Men det var ju inte erat fel men till gamers weekend / sf18... kolla datumet i botten Så ni inte blir lurade! Sen en personlig reflektion - mer gosdricka typ cider o skit. Men jag vet med mig att jag kommer beställa redan innan inför nästa gång ;-)

Ang. Upplägget så var random missions asgött. Inget att förbereda och så. Kanske att listorna skulle kommit upp så man inte behövde stå och fråga vad allt gjorde och hade för stats och vapen och så innan. Sen har jag gnällt en del om att det är brutet att den som lägger ut objektiven får välja deployment sida. Tycket vi kan börja slå om att välja sida. Då blir det mindre "ja men då sätter jag sista objektivet här och sen väljer jag den här sidan" även om man inte vet exakt vilken deploya det blir så är det väldigt gynsammt att veta att man får välja sida när man sätter ut sista objektivet.

Terrängen 10/10 ni har verkligen fattat det här med stora terräng bitar som blockar los och mycket barrikader och skit.

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Piss och pannkaka Summerfight 2017

Inlägg av Hylander »

Stort tack för en aptuttenajs helg!

Badtunnan går ju inte att ringakta en helg som denna. Att sitta där och tjöta matcher och framtida 40k äventyr över en öl är svår slaget.
Tycker också det är kul att ni spelar lite mer än bara arrar. Jag tyckte det flöt på riktigt bra med "frihet under ansvar" och jag saknade inget på så sätt.

Min enda ris var till Fidde som snarkade jämte mig på natten mellan fredag/lördag men det får jag väl ta ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Robinmtb
Inlägg: 56
Blev medlem: 06 dec 2015, 21:28

Re: Piss och pannkaka Summerfight 2017

Inlägg av Robinmtb »

Bara pannkakor med extra grädde och sylt från mig :D!

Min första Summerfight turnering och jag kommer definitivt komma tillbaka. Det är inte många turneringar man välkomnas med en kram innan man ens är innanför dörren! Håller med Hyllander om att badtunnan var enormt uppskattad! Det var väl ändå ett välkommet problem att det var lite för varmt ;)

Jag tycker matcherna flöt på bra, borden var bra, bra terräng, trevlig lokal och mycket välstrukturerat. Gött med utskrivna scheman överallt med!

Mycket väl arrat helt enkelt! Väl värt pengarna :)

Den enda konstruktiva feedbacken jag har är att det skulle underlätta om man på lapparna med schema även hade listan för konvertering av diff till matchresultat. Vet att det var ett par som letade efter det :)

Man skulle också kunna påminnt om att lämna tillbaka Hylanders kort, för det slank som förväntat med hem till Skåne.. Får skicka med det med killarna till TTT!

Desertlord
Inlägg: 696
Blev medlem: 27 okt 2008, 20:06
Ort: Norrköping

Re: Piss och pannkaka Summerfight 2017

Inlägg av Desertlord »

Bara tummar upp

Och ett Stort plus också på missions med win / draw / los. Blev lite mer att spela för i och med detta.

Hylander, sorry
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

Skriv svar